Recenze (4 844)
Co se kočce honí hlavou (2022)
Povrchní, trochu kýčovité, Netflixovské. 57%.
The Gray Man (2022)
Verbala nemusím, ale popsal to přesně. Já se hecnul na to jen kvůli Praze a škodolibému potěšení 🤷. Súdruh Žižko čnějící nad Žižkovským Baku...tím mě potěšili a nejen tím 🙂👍. Film bakelit, drahý shit, stopáž neúměrná... lepší by bylo, kdyby Gosling chodil po pražských restauracích/hospodách a natočil se o tom dokument 🤷🙂. Tam bylo/je akce a zábavy...🍻😄. 38%.
Případ komisaře Maigreta (1959)
Klasika s klasickým přístupem... poměrně dost složité 🦉. 76%.
Dalších 365 dní (2022)
37%... rozhodně lepší, než dvojka. Daleko méně sexu...to tomu prospělo. Já jsme team Nacho 🤗♥️.
Denní směna (2022)
Tuctovka, béčko, Netflix. Miš maš - rodinná plochá upírská komedie 🤷🦇. 43%.
365 dní: Ten den (2022)
Ten den neměl přijít...esence totální debility, ale je to roztomilé :) . -60%.
Tři Tygři ve filmu: JACKPOT (2022)
Ta jeptiška mi připomněla Troškovi Babovřesky - docela je to tomu podobné celou svou nablblostí a čím se více blíží do ČR tím je to horší. Brak - kluci neměli do filmu lézt. Na to dal peníze Milan Baroš :) ? Tak snad vydělal... .
365 dní (2020)
Podobný námět jsem už viděl...byl ve Slunce, seno, erotika a tady je to taky eroťák 🙂🔥. Jasně musí tam být nezbytný narativ, že frajer je bohatý, i když je trochu kokot. Defacto je to Freudovská klasika, že čím více se žena vzpírá muži, tak tím více chce aby se ji později zmocnil jako divoké zvíře 🤷🤗💐. Já bych jen k tomu dodal, že Ital na to potřebuje jachty, blbosti za desetitisíce eur, kérky, pózy atd., zatím co český 🧸si vystačí s humorným dialogem a řízkem s bramborovým salátem... není nad poctivého českého jézéďáka 🇨🇿😂. 46%.
Procházka po Galícii (2017) (TV film)
Inspirativní, relaxační...75%.
Čaj, káva, čokoláda (2019) (TV film)
Dělat love prostě baví v každém století :) . 73%.