Recenze (4 849)
Nokas (2010)
Seversky chladně natočená rekonstrukce velkého loupežného přepadení. Civilní ořezaná atmosféra sází na samotný průběh událostí a nepotřebuje k tomu americkou drahou výpravu. Zachyceny jsou všechny podstatné okolnosti. Nejzajímavější jsou chyby lupičů (např. okno nebo trezor). Plán to byl nevšední. Hlavně zůstává jeden velký otazník. 73%.
Sanctum (2011)
Já bych Sanctu i ty tři nejslabší hvězdičky věnoval, jenže patos a omladina tomu dávají takový záhul, že se to prostě nedá vydržet. Kdyby se nechovali jako cvoci, tak by snad nebyla ve filmu žádná akce. Dialogy, scénář, herecké výkony...o tom tady píšou všichni. 49%. Výborný komentář: Šakalík
Neznámý (2011)
Podvědomně jsem očekával další Taken. Berlínské "pokračování" se však neslo v profláknutém špionážním duchu. Méně akce a více konspirace nepřineslo nic zásadního. Omletá látka nezaujala ani nějak zvlášt řemeslnou stránkou. Bosenská parťačka taky zrovna nezářila. Za celkový áčkový look dávám 54%.
Primal (2010)
Legrace to byla velká. Skákání, plyšový medvídek, přítel od zubatky, boj se žížalou nebo žárlivá bitka :) :) . Za (ne)chtěný? humor dávám jednu hvězdu. 23%. Výborný komentář: Ruut
Jackass 3 (2010)
Slasher to napsal přesně. Humusáren je tam dost. Poo cocktail supreme je tzv. zlatým hřebem (fakt prasoidní záležitost). Zvracet u toho budete, ale (dekadentní) humor nečekejte. Jackass už to mají zřejmě definitivně za sebou. 37%.
Elitní jednotka 2: Vnitřní nepřítel (2010)
Padilhovi se podařilo do toho nahustit emoce, hudbu a dynamické vyprávění. Hlavně na konci mi to připomnělo Temného rytíře (jedinec vs. systém). 83%. PS: Ať žije KPFF (klub přátel fašistického filmu)... :) .
Tichý dům (2010)
Žádný zázrak. Zašmodrchaný děj (dvě varianty jsou na výběr, přikláním se k racionální) a dvě lekačky nezachrání řadu hluchých míst, kde vidíme hlavní hrdinku se svítilnou bezcílně bloumat barákem. Nedotažená neovarianta hororové klasiky. 44%. PS: Tak jak většinou z LIVINGDEADEM nesouhlasím, tak tentokrát se s jeho kritikou ztotožňuji. J*A*S*M v hodnocení selhal :) .
Tři dny ke svobodě (2010)
Uvědomělé matky, vzorní otcové a sladké dětičky. Jak jsou všichni pohlední a citliví! Americkou rodinu nikdo a nic nemůže rozdělit. Kolikrát jsem takovou sladkobolnou pakárnu viděl? 100x nebo 1000x? Příprava útěku trvá dobrých 80 minut. Neustálé jebání mozku alá "naplanuju útěk aneb jak hurvínek vyhrál válku"...pane bože. Ten chlap by nenaplánoval ani nákup ve Wal-Martu. Drama se tak možná odehrávalo v hlavě R. Crowea, co sežrat během obědové přestávky (kotel mu narostl pěkný, ale to není vada :) ). Finální "napínavá" scénka na letišti...no páni, to jsem nečekal! 23%.
Zabíjení po česku (2010) (TV film)
Neznám do podrobna zločiny páchané na němcích českým obyvatelstvem, proto nedám 4* (v rámci pokusu o objektivitu). Argument odplaty je pochopitelný, ale sám o sobě neřeší nespravedlnost a bezpráví. Podnětný dokument. 70%.
Čivava z Beverly Hills 2 (2011)
Psí taškařice bez děje. Infatility a přehrávání je tam příliš. 27%.