Recenze (251)
Trýzeň (2014)
Celý film k vidění zde: http://youtu.be/djomfd0nHbQ
Skyfall (2012)
Vizuálně slušná, čistá filmařina. Jinak ale nulová originalita a 100x opakovaná klišé. Myslím, že na snímek takové velikosti by se slušelo přestat sázet na jistotu a trochu oživit. Jen novými postavami to myslím nepůjde.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Rest in pieces! Paráda!
Diktátor (2012)
Přijde mi, že dnes už v Hollywoodu nedokáží natočit dobrou komedii, bez fórů se sexuálním podtextem, tady takových byla většina. Pár vtipných asociací na americkou mentalitu to myslím nespasilo.
Půlnoc v Paříži (2011)
Atmosféra skvělá, přesně taková jakou v Paříži cítím já, ale...Ale celý obsah mi nakonec přišel nějak bezpředmětný a to jsem až do poslední chvíle doufal, že z něj konec udělá něco víc.
Vyměřený čas (2011)
Dobrá zábava se zajímavou myšlenkou v pozadí.
Bomb (2005)
Slušný nápad, slabší zpracování.
Obhájce (2011)
Jak už tu někdo napsal...po dlouhé době konečně mezi tím vším komerčním 3D smetím nějaký kvalitní hollywoodský film, thriller. Výborná atmosféra, podpořená skvělým soundtrackem...každý den mám chuť si ten film pouštět znovu:D
Pavouk (2007)
Jsem v šoku. Tohle je film točený mně na míru. Přesně charakterizuje můj vztah. Měl bych se poučit...
Ten Největší (2007)
Šílená komedie v atraktivním prostředí, ale ten odfláknutý konec...