Recenze (97)
Oasis: Supersonic (2016)
Dámy a páni, inak to nejde, Oasis sú jednoducho Oasis, päťka jak hrom! :)
Jedna noc (2016) (seriál)
Bravó, parádne zvládnutá práca v každom ohľade, až sa človeku ťažko robia pauzy medzi jednotlivými časťami :)
V pasti (2016) (seriál)
Drsný severský vietor nám privial mrazivú islandskú detektívku a ja len pevne verím, že sa dočkáme aj ďalšej série.
Whiplash (2014)
If you don't have ability you wind up playing in a rock band :)
Sviňák (2013)
This isn't some parts of the country. This is Scotland, by Christ! Nekompromisná, drsná škótska záležitosť s McAvoyom v koži diabla, ktorého má človek sto chutí utopiť v lyžici vody... Trefne zapojenie vianocneho kultu Shakina Stevensa nemalo chybu. Same rules apply :)
Když Harry potkal Sally (1989)
Nora Ephron at her best! a Meg Ryan je jednoducho neodolatelna :)
Králova řeč (2010)
Presne takto ma oscarové dielo vyzerať a sošku by som doprial nielen Colinovi, ale celému hereckému osadenstvu.
Živý terč (1993)
jednoznačne najväčší kult van Dammovej tvorby a pre mňa osobne srdcovka akčného žánru, na ktorú sa aj s odstupom času stále dá pozrieť
Samotáři (2000)
tak na toto sa pamätám ešte zo "školského premietania", asi to bolo plánované na poukázanie na to, čo spôsobuje hulenie a tie oné už preslávené koláčiky. Pravdou však je, že by som si po filme najradšej na jednej dvoch pochutnal:-) Skvelý herci, super film.
Profesionál (1981)
tak tento film je jeden z najlepších belmondoviek, ak nie najlepší. Vládou podrazený agent sľubuje pomstu všetkým, s ktorými v minulosti spolupracoval. Výborne natočený film so skvelým Belmondom, sprevádzaná výbornou hudbou Ennia Morriconea! A Hosseinovi úloha Belmondovho protivníka sadla ako uliata. Pre mňa plných 100%