Recenze (97)
Sousedi 2 (2016)
za 2 podarené scény 2*
Ráno v Benátkách (2002)
už dávno som tak urputne netlačil očami hodiny dopredu, ako pri sledovaní tohto filmu. Téma zo života OK, úsmevné momenty tiež príjemne zakomponované, bolo ich však žalostne málo a označenie komédia by som bral s veľkou rezervou. Najväčším mínusom sú však kamera a strih, ktoré filmu výrazne ubližujú.
Sliz (1988)
áno, pozrel som si to v roku 2016 a som z neho nadšený - triky na dobu viac než slušné a ten sliz krásne nepríjemný. Je to výborne dotiahnuté až do konca a s tým záverom by kľudne mohlo vzniknúť aj pokračovanie so šialeným ''priest-om''.
Smrtící zatykač (1990)
Tak Van Damme sa môže pochváliť aj omnoho lepšími kúskami... Strašná slabota, až z toho srší amaterizmus.
Past na rodiče (1998)
Lindsay je adorable, film ponúka kvantum úsmevných momentov a všetko to umocnené výborným výberom ''old school'' muzičky, celkovo veľmi fajn filmík.
Černé duše (2014)
Pozvolna plynuci mafiansky pohlad do zivota v Calabrii s nekonvencnym rozuzlenim
Mulholland Drive (2001)
Po formálnej stránke niet tomu čo dodať a do dvoch tretín to má na Lynchove pomery aj súvislý dej, až príde zvrat a s tým nepochopiteľné zmeny v dejovej línii. Pripadá mi to na bezradnosť ako to celé ukončiť a tak je to zahrané tak ako to je zahrané a každý si to môže (ne)vysvetliť po svojom. Silencio...
Bod zlomu (2015)
za Ozakiho osmičku 4*, za linku s FBI a za vyšetrovanie 1*. Efetktne a slušne natočené adrenalínové scény, ale prepojenie príbehu s kriminálnou činnosťou mi prišlo akosi zbytočné a skôr by sa hodilo z toho spraviť dokument o extrémnych športovcoch.
Kosti a skalp (2015)
Už úvod naznačuje, že to bude mäsiarstvo, na ktoré si však treba nejakú tú chvíľu počkať. Pomalé plynutie deja, keď poznávame jednotlivé postavy, vôbec nie je na škodu a dáva nám možnosť vcítiť sa do ich kože. Veľké plus je a herecké osadenstvo na čele s Kurtom Russellom, po dlhej dobe opäť v roli šerifa a s výborným Jenkinsom. Záverečné stretnutie v podobe brutálnych jatiek a zúčtovania zanechávajú hodne nepríjemné pocity.
Whiplash (2014)
If you don't have ability you wind up playing in a rock band :)