Recenze (1 142)
Hlava rodiny (1991)
Milej rodinnej film. Steve Martin je dobrej.
Hladina adrenalinu (2002)
Tak tohle je snad nejhorší film, na jakém sem kdy byl v kině.
Thornberryovi na cestách (2002)
Animace se mi nelíbí, všechno tu na mě působí protivně a utahaně.
Takešiho hrad (1986) (pořad)
Pokud je to to, jak vždycky asi stovka Japončíků se snažila několika koly probojovat (např. nějaké přelézání zdí nebo co) až do finálového souboje v nějakých tančících s vlaječkami, tak to byla mega cool zábava.
Vraždy podle Jidáše (1999)
Tenhle film mě jako malýho mega šokoval a i dnes mě velmi napíná, ale co jsem vyrosl, tak už o dost méně.
Mr. & Mrs. Smith (2005)
Slušná akční řežba, v první polovině tak trochu připomínající Válku Roseových. Akce ve druhé polovině je dost, ale podle mě nic moc natočená, podle mě film stojí především na výkonech skvělého Brada Pitta a Vince Vaughna, který ale bohužel dostal docela dost málo prostoru.
Ten z vedlejšího hrobu (2002)
Pro mě hodně těžko stravitelný snímek.
Jdi za svým srdcem (2000)
Jo kdybych já žil v supermarketu tak jako ona, tak by jim tam toho asi moc nezbylo :-)
Pidilidi (1997)
Skvělá roddiná oddychovka, která ve člověku skutečně úspěšně navodí tu vánoční atmosféru.
"O" (2001)
Film mě nezaujal, ale Josh Hartnett mě alespoň přesvědčil, že umí hrát.