Poslední recenze (25)
Haepi endeu (1999)
po všech těch přeslazených jihokorejských romancích, v nichž model potká modelku a zažívají tu nejčistší lásku na světě, byl tento film velice milým překvapením.
Jesus Camp (2006)
no ano, náboženství je útočištěm mnoha fanatiků a snadným terčem ateistů. způsob "víry" , presentovaný v tomto dokumentu, je odpudivý a nízký, nicméně se ptám, zda je pro "moderní společnost" opravdu největší hrozbou tiše zkomírající křesťanství ...
Hanussen (1988)
ze szaboovi německé trilogie (mefisto, plukovnik redl, hanussen) pro mne nejslabší, ale přesto stále dobré - brandauer by pozvedl jakkoli jinak průměrný film. roztomilé je srovnání s americkým "Iluzinonistou", který vychází ze stejné histrické postavy .. ty filmy jsou přirozeně úplně o něčem jiném, szabo se pokouší ukázat nástup nacistismu v německu (který hannusen příliš vědoucně a s přílišnými obavami předpovídá a proto musí být zničen) a iluzionista je .. prostě o lásce iluzionisty a šlechtičny :)