Recenze (364)
Atlas mraků (2012)
Lehce chaotický sled 6ti nevyrovnaných příběhů (některé mě zaujaly více a některé méně). Zpracování se jim ovšem povedlo, to se musí nechat...
Marťan (2015)
Tři věci mě tam štvaly - bujaré veselí a tleskot osazenstva, když se něco zadařilo, supergeniální afročernoch, který zachrání situaci a lezení do čínského análu. Ale i tak to byla docela fajn podívaná...
Frajeři ve Vegas (2013)
De Niro i Freeman OK, Douglas hraje taky dobře, ale u něj mě hrozně vytáčí jeho hlas (hrozně nepříjemnej). Nejslabší z party je jednoznačně Kevin Kline, prostě mi tam vůbec neseděl a přidávám se do řady lidí, kteří v jeho roli chtěli vidět Jacka Nicholsona...
Gang policajtů (1997)
Solidní policejní drama se skvělou afro-albánskou dvojící Shakur & Belushi, hlavně prvně jmenovaný příjemně překvapil...
Ben Hur (1959)
Opravdový velkofilm - na svou dobu hodně působivý i dnes. Stopáž sice brutální, ale uteklo to jako voda. Scéna závodů koňských spřežení je naprosto úžasná a jsem moc rád, že jsem měl možnost vidět tuto klasiku v kině.
Osm hrozných (2015)
Nejsem ten, který má z tarantinových filmů masivní erekci, ale tento kousek měl po celou dobu slušné tempo, necelé 3 hodiny utekly jako voda a potvrdilo se, jak rád leze Tarantino černo-Američanům do análu...
Šofér (2014)
Nej hláška: Sweet Jesus ! Coloreds !
Mortdecai: Grandiózní případ (2015)
Toyota Clitoris...
Chlípnost nade vše (2004)
Nej hláška: Venku není bezpečno ! Každej druhej se tam holí v rozkroku - ve vzduchu se vznáší ochlupení. Všude !
Pokerový král (2007)
Nej hláška: Tady na tom rohu, jsem ubodal somráka...