Recenze (1 651)
Mayday (2023)
Krásná žánrovka, která se mi trefila do nálady. Po Geostormu jsem již nevěřil, že se Gérard ještě vrátí s něčím , co by nebylo k smíchu... Mýlil jsem se, bylo to fajn 👍
Docent (2023) (seriál)
Přehnané očekávání a možná nanejvýš průměrná detektivka... Prostě mne to nechytlo. Labyrint byl o světelné roky lepší. Tady bych stěží hledal něco, co mne zaujalo..
Archive 81 (2022) (seriál)
Žádný zázrak...hlavně začátek měl velice pomalý a nudný rozjezd a konec byl vyloženě odfláknutý. Jinak atmosféru to mělo a pokud jste si zvykli na neustále přeskoky mezi jednotlivými časovými rovinami, tak si šlo seriál užít.... Jo a koukal jsem na verzi s českým dabingem a ten byl fakt hrozný, takže doporučuji originál...
Moonfall (2022)
P. Wilson a H. Berry v takovém filmu!? Ptám se, co jim za to asi dali... Jasný, u takového filmu jsem nečekal vysokou 'příběhovou inteligenci', ale tohle bylo vyloženě hloupé, blbé a to do očí bijící... Většinou dávám jednu hvězdu navíc třeba za vyvedenou hudbu, ale tady kromě závěrečných titulků hudba nehrála...takže co s tím?? Odpad nakonec odvrátila nostalgická struna v podobě H. Berry...takže jedna hvězda za ni 'and Donald Sutherland'...což bylo taky vtipné za asi jednu minutu čistého času... Ne, děkuji!
Black Panther: Wakanda nechť žije (2022)
Strašně ale strašně dlouhý na to, co se tam děje... Když pominu fakt, že tu vykradli veškerou 'modrou' z Avatara a po Bosemanovi udělali Black panthera z anorektické holky s na první pohled nejistým pohlavím...až sem slyším nadšením chrochtající feministky a bezpohlavní individua...tak je to jinak koukatelné, barevné a závěrečná bitva se povedla... Ale znovu si to nepustím... O fous horší než první díl...
Menu (2022)
Super mi to sedlo...zvláštní, ujetý, chvílemi šílený, ale bavil jsem se. Ode dneška, když si půjdu někam sednout, tak si raději zjistím něco víc o šéfkuchaři a jeho aktuálním psychickém rozpoložení 😂👍
Počítání mrtvých (1999)
Film mne ničím nezaujal...teda snad kromě soundtracku...hudba tu byla skvělá, ale jinak depresivní film o lidském vyhoření a umírání a to mne prostě nebaví...
Podezření (2000)
Bez mučení se přiznám, že ten konec jsem nějak nedal...motiv postavy G. Hackmana mi nějak zůstal skryt. Celkově mi film úplně neseděl a tak jen díky M. Bellucci dávám tři*...ta by měla být prohlášena za nenapodobitelný italský skvost!
Podezření (1990)
Stará dobrá klasika s výtečně vystavěným příběhem a lehce mrazící závěrečnou pointou... Na takové filmy je radost se dívat!
Po čem ženy touží (2000)
M. Gibson a H. Hunt v nejlepší formě! Dost jsem se pobavil...hlavně od chvíle, kdy si Mitch uvědomil, jaké výhody mu nová vlastnost přináší 😂 Příjemná záležitost!