Recenze (2 558)
Agent bez minulosti (2002)
Celou serii s Bournem mám rád a je to moje nejoblíbenejší akčnárňa. Už jen tím , že to je celé realné,realistické a uvěřitelné. Damon touto rolí naprosto překvapuje a akční role mu neskonale sedla. Začátek vydařený a celá serie díl po díle stoupala výše. Bourne by Bondovi urval koule a ještě by mu je narval místo očí.
Agent Bílá krvinka (2001)
Zajímavé, ale kreslené pasáže jsou naprosto výborné. Zatímco ty hrané stojí leda za prdnutí. Btw. Ty kreslený pasáže, kdyby vydaly na samostatný seriál, tak to porazí u mě Byl jednou jeden život.
Agenti dementi (2003)
Není nad film, který svým názvem vystihne všechny ve filmu.
Agenti nula nula (2004)
Hodnocení nula nula!
Agent v sukni (2000)
Po pár minutách mě mozek zachranil a zavelel: "Vypni to a jdi radši civět z okna!".
Agent v sukni 2 (2006)
Dvojka odpadu?! Tak to bude pokračovat i mé hodnocení. Hodnocení 2: Odpad!
A-ha: Headlines and Deadlines - The Hits of A-ha (1991) (video kompilace)
Tak tuto kapelu mám rád a jejich klipy jsou vynikající. Take On Me mě vždy nadchne.
Air Force One (1997)
Nyní už víme co by udělal prezident Ford! :-D
Ajťáci (2006) (seriál)
Bravo Bravo Bravo celé Britanii , opět potvrdila kdo má prim v komedialních seriálech. "Zadaním google do google.com opravdu nespadne internet!"
Akta Pentagon: Skrytá válka (2017)
Ryze US only téma. Pokud se více nezajímáte o americkou historii, tak Vietnam je pro vás jen tržnice v Praze. Rád jsem chtěl vidět opět Spielberga jak se popasuje s historickou události. Poslední Most spionu mě hodně bavil, ale to bude tím, že tato éra a reálie jsou mě blíž. Stále však díky Januszovi kouzlí s kamerou a scény tisku jsou tak vizuálně poutavé. Po celou dobu filmu jsou dialogy. Dialogy dvou postav, tří postav anebo prostě jen někdo telefonuje. Přitom je herecké osazení prvoligové. Mám však problém, že všichni herci hrají divně anebo divné postavy. Dokonce i Hanks se Meryl. Nudných míst je až moc.