Recenze (52)
To se vysvětlí, soudruzi! - Lada Lazarová (2024) (epizoda)
Moc dobry prace se skoky v case i to, ze se to odehrava na pozadi minuleho dilu. Ano cekal jsem udernejsi konec. Ale i tak hodne povedene.
Díra (2019)
Skoda ze to nemelo 30 minut
Star Trek: Podivné nové světy - Podprostorová rapsodie (2023) (epizoda)
Nemam rad muzikaly. Ale tohle byla pecka. Smeju se jeste ted.
Tajná invaze - Zmrtvýchvstání (2023) (epizoda)
Tohle je strasny uvod. Pomale, tragicke. Uplne nesmyslne kecy. Ruske kulisy trapne.
Flash (2023)
Autista Flash. Oka, ale proboha to uz fakt nemaji prachy na 3d? Fakt trapne, ze hodne zaberu je blbe svicena, blbe postprocess atd. Jinak plus za pokus o efekt motylich kridel.
Ve špatný čas na špatném místě (2022)
Za nektere dialogy jsem se az stydel, hlavne jak mu rikala, aby ho zabil. Jinak prustrel hrudniku v tomhle filmu ma snad kazdy. Nic co by melo trapit, proste pohoda. Ten film trpi obcas blbou kamerou, obcas spatnym strihem. A vlastne nejvic trpi divak. Veskera cakajici krev je delana na mem starem PC 486, ktere mi tvurci sebrali z garaze.
She-Hulk: Neuvěřitelná právnička - Normální nával zlosti (2022) (epizoda)
Je to Fiona! Jako komedie dobra.
Eternals (2021)
To je indicky Marvel? Po 40minutach jsem to vypl. To se fakt neda. Vzdyt je film natazeny takovyma kravskyma dialogama. Chapu, ze se v to indove vyzivaj, ale at to nedavaj k nam. Je to strasna bejkarna.
Mimino - The Bulldozer (2022) (epizoda)
Spoiler! Cekal jsem, ze ji to ufikne hlavu, ale prst taky dobry. Zatim super oddechovka
Voyagers - Vesmírná mise (2021)
Druhá půlka titulků jsou samá česká jména :)