Poslední recenze (9)
Carrie (2013)
Teen horor první třídy. Dobře jsem se u toho středoškolsky pobavil. Nic víc jsem od toho nečekal.
Kuky se vrací (2010)
Po dlouhé době jsem byl na českém filmu a tentokrát nelituji. Děj hezky ubíhá, občasné vsuvky z Ondrova života neotravují, spíše dodávají příběhu celistvost. Proč nedám 5* je pro mě zbytečných 10 minut. Kdyby příběh skončil v okamžiku kdy Ondra vypráví o tom jak se Kuky vrátil, dal bych 5, takhle dávám 4 kvůli závěru pro mě trochu šitém horkou nití a zcela zbytečným.
Iron Man 2 (2010)
Ne tak neotřelé jako první díl, ale také velmi kvalitní počin.