Recenze (19)
Mechanik zabiják (2011)
3 a 1/2 ... za ten originalny napad s uvodnym bazenom... :-) Inak priemerna akcia na absolutne vypnutie mozgu...
Crazy Heart (2009)
Vynikajuci film s vynikajucim obsadenim. Jeff hra uzasne (je to holt pan herec)... Pribeh mozno trosku sablonovity, avsak zaver uz velmi ani nie... Tento film ma nieco do seba, aj ked nie som velkym fanusikom country hudby, bola to prave hlavna piesen z filmu (Weary Kind - Ryan Bingham), ktora ma v prvom rade uputala...
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Vyvrcholenie tilogie... Peter Jackson ukazal, ze s dostatkom prostriedkov sa da sfilmovat aj nemozne...
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Mam rad Samuela L. Jacksona, mam rad Travoltu, mam rad Tarantina. Vsetko spolu v jednom kultovom filme je proste uzasne... Ked som ten film videl prvy krat, neveril by som, ze si ho budem pustat tak casto. Uzasne dialogy monology scenky... " Zed is dead baby... Zed is dead... "
Poslední skaut (1991)
Drsny Willis je proste cool. Film nabity akciou, vtipom... co viac si priat? Videne zas a znovu len s dabingom a vobec nelutujem... "Mas cas? Nevim, musim jeste vykourit par cigaret... A nepocka to? Sou to moc dobry cigara..."
Agent bez minulosti (2002)
Najlepsi spionazny film "vsech dob". Jeden z mala filmov, ktore ked som dopozeral, bolo mi smutno, ze u znie je dalej co pozerat.
Rambo: První krev (1982)
Niekto povazuje za Slyovu zivotnu rolu Rockyho... pre mna je to Rambo. Jednoznacne najlepsi film z tejto serie, na ktory si mozem pozriet zas a znovu.
Na vlásku (2010)
Po velmi dlhej dobe, som sa bavil v kine na animaku. Zial videl som 3D projekciu, co sa mi zda ako zbytocnost pri tomto kusku...
Útěk do divočiny (2007)
Neskutocne silny pribeh, neskutocne silny film. Sean Penn vytvoril uzasny film (dokument) o putovani tohto mladika. Emile Hirsch vo svojej pravdepodobne zivotnej ulohe stvartnil Chrisa bravurnym sposobom. Myslim, ze po zhliadnuti tohto filmu sa zaradite len do jednej z dvoch skupin, bud si film zamilujete, alebo vas neoslovi vobec. Ja sa s hrdostou radim k tej prvej skupine. Jasnych 5 hviezd: 4 za film, piata je za uzasnu hudbu Eddieho Vadera...
Swordfish: Operace Hacker (2001)
Okrem uvodneho monologu Travoltu absolutne nicim vynimocny film... (Jackmanovo radovanie sa pri pisani kodu bolo dost "vtipne", pochybujem, ze niektory hacker robi podobne predstavenie pri pisani worma...)... Zial hodnotenie znacne ovplyvnene slovenskym dabingom :(