Recenze (32)
Záhada hlavolamu (1993)
Oproti seriálu hodně slabý.
Čápi s mákem (2010) (pořad)
A to jen kvůli tomu, že mám slabost pro Ivetu Bartošovou :)
Talentmania (2010) (pořad)
Opravdu strašná nuda, oproti Česko Slovensko Má Talent propadák, jde vidět že TV N@v@ už jenom šlape vodu a vymejšlí blbosti, snad si toho všimnou i lidi a raději přepnou na Primu
Mistři demolice (2004) (pořad)
Nuda, blbost, tupej námět=dokázal bych peníze utrácet líp !
Burani z Beverly Hills (1993)
Za trapné výkony všech herců, ani jsem to nedokoukal, prostě strašná nuda !
Železný kříž (1977)
Tak v průběhu filmu sice děj trošku upadal, ale poslední půlhodina byla naprosto fenomenální a 5* se určitě zaslouží
Hop - a je tu lidoop (1977)
Výkony herců mi přijdou strašně umělý
Šmoulové (1981) (seriál)
Ale ten novej dabing na TV Barrandov je hnus!
Mňam aneb Prima vařečka (1998) (pořad)
Tfuj, aneb ani prasata to nežerou!
Comeback (2008) (seriál)
Mně se z toho seriálu dělá až špatně, nemám nic proti chlastání, ani proti žádnýmu herci co tam hraje, ale už jenom ty dialogy jsou stupidně napsaný, na tenhle seriál jsem se prostě nevydržel dívat celej ani jeded díl.