Recenze (32)
Párty Hárd (2019)
Zatím nejpovedenější Řezníkův film , lepší se ! 😀
Lajna - Denisa (2017) (epizoda)
Perfektní díl, on si tě nakonec najde !
Nezvratný osud 2 (2003)
Pro mě dokonce lepší než první díl.
Nejnebezpečnější letiště (2010) (TV film)
Courchevel je dost zajímavej, tam výlet neplánuju :)
Silvestr na přání aneb Čí jsou hory Kavčí (1977) (pořad)
Už první slova pana Menšíka jsou vtipnější , než celé dnešní Silvestry :)
Šmejdi (2013)
Ale někteří lidi jsou nepoučitelní !
Sanitka 2 (2013) (seriál)
Původní Sanitku jsem si oblíbil, ale tohle je furt dokola opakovaná blbost !
Navždy svoji (2013) (seriál)
Nic proti , ale tohle je síla, vydržel jsem 10 minut koukat a pak jsem to vypnul .
Apokalypsa: Vzestup Hitlera (2011) (seriál)
Pro mě prozrazení nových faktů a událostí, co se Hitlera a fašismu týkalo.
Titanic (1997)
Hodně emotivní konec, 100 % , jeden z nejlepších filmů všech dob prostě.