Recenze (928)
Válka bez pravidel (2014)
Isaac i Chastain by zvládli utáhnout svůj vlastní film. V téhle gangsterce jsou občas před kamerou i společně, takže je na co se dívat. Dějové klišé oživuje umístění příběhu do světa svozů odpadu.
Dort (2014)
Vztyčený prostředníček Rachel i všem pochybovačům. Jennifer hrát umí, teď ještě aby dostala pořádný film.
Leviatan (2014)
Strhující vizuál, originální děj a výborně napsané dialogy. Silný a vyspělý snímek, který stahuje k průměru délka a některé líné pasáže.
Velké oči (2014)
Komorní drama, které si pro sebe krade přehrávající Waltz. Bohužel.
Divočina (2014)
Čekal jsem, že to Reese nebudu věřit ani vteřinu, ale překvapivě jsem jí více věřil tu hajkerku než tu děvku v prostřizích z minulosti. Celkově průměrný film s haldou nádherných záběrů.
Americký sniper (2014)
Cooperovi byste ten patriotismus sežrali i ze zaplivané vězeňské misky na polévku, ale film jako celek naopak táhne dolů. Ideologické souznění je totiž u tohoto filmu devadesát procent úspěchu.
Zmizelá (2014)
První hodinu jsem nevěděl, kdy si okusovat nehty napětím a kdy se smát. Posledních dvacet minut jsem si říkal, že rutinní thrillerové zakončení je mnohdy lepší než snaha o originalitu za každou cenu. Škoda toho závěru, stále však jde o jeden z nejosobitějších thrillerů posledních let.
Pořád jsem to já (2014)
Rutinní drama, které táhne skvěle nerutinní Julianne Moore. A překvapivě skvěle jí sekunduje Kristen Stewart.
Birdman (2014)
Strhující Keaton, fajn nostalgie vidět v pořádné roli Nortona a forma, která vítězí nad obsahem. Nejvíc wtf film roku, pokud bychom to zobecnili na WTF filmy roku pro cinefily, pak nemá konkurenci v poslední pětiletce.
Želvy Ninja (2014)
Chvilkami jsem měl chuť spálit všechny obrázky Donatela z dětství, ale pak vždy naštěstí přišla Megan Fox. Chtěl bych vidět souboj Tříska vs. Yoda.