Recenze (2 939)
Harry Potter a Kámen mudrců (2001)
Pekne natočený film pre celú rodinu, dobrá zábava 80%.
Cesta do Ameriky (1988)
E.Murphy nemôže moc prekvapiť, jeho filmy sú dosť podobné, ale na tejto "rozprávke" som sa aj pobavil. Dá sa na tento film pozrieť, hodnotím 70%. krásna výprava filmu...
Gladiátor (2000)
Mne sa film celkom páčil, aj keď je to klasický americký veľkofilm so všetkým, čo k tomu patrí!!! Dávam 80%.
Rok ďábla (2002)
Tento film ma dosť nemylo prekvapil, asi som čakal omnoho viac.......75%.
Jeden svět nestačí (1999)
Klasická bondovka, neviem si pomôcť tieto časti sú perfektne urobené, ale ja mám rád tie najstaršie. 75%.
Záhada Blair Witch (1999)
Výborný nápad a výborný film. 80%.
Trosečník (2000)
Vlna popularity T.Hanksa pokračuje. Film ma zaujal svojim spracovaním, krásny ostrov. Film je dlhý, ale ani som sa nenudil, lebo bolo stále možné niečo sledovať. Ja ho hodnotím 80%.
Dej si pozor, La Toure! (1958)
Francúzsky film , ktorý sa vezie na popularite J.Maraisa. Je to film , ktorý moc nevybočil z hromady podobných. Hodnotím 50%.
Myšák Stuart Little 2 (2002)
Nič nové , nič mimoriadne len jeden mnohých.......50%.
Matrix: Nová návštěva (2001)
Aj tento dokument je dobrý 80%