Recenze (2 939)
Jak si vzít milionáře (1953)
Priemerný film z M.Monroe. 50%.
Druhá nebo první (1998)
Tento film som si nahral , lebo ho chcela moja polovička. Je to smutný príbeh, ale podla mňa dosť nereálny, v živote je to skôr naopak. Ale zázraky sa stávajú. Hrá tu aj moja obľúbená S.Sarandon. Dávam 60%.
Dárek (1982)
Čo nato pánovia??? Čo by ste urobili, keby pri odchode do dôchodku, by sa vám spolupracovníci poskladali na darček... Film sa mi páčil, P.Mondy to zahral veľmi slušne.. 75%.
Jen pro tvé oči (1981)
Bondovka kde nič nechýba, ale videl som aj lepšie 75%.
Moonraker (1979)
Jeden z ďalších filmov o OO7. Je to klasika 80%.
Anastázie (1956)
Anastázia je pekný, romantický film. Ingrid Bergmanová opäť ukázala, že patrila medzi hereckú špičku. Dávam 75%.
Nekonečný příběh (1984)
Tento film v dobe vzniku moc zaujal. Dnes sa takýchto filmov točí dosť, ale tento bol jeden z prvých. Výborný príbeh , ale ďalej už nemôžem , lebo ma zachvátila " nicota" 85%.
Lord of the Dance (1997) (divadelní záznam)
Výborný dokument o tejto írskej tanečnej skupine. Mal som možnosť ich vidieť na živo bol to obrovský zážitok. 80%.
Tajnosti Paříže (1962)
Jean Marais je herec ktorý hrával takéto postavy. Je to klasický film francúzskych romanticko - dobrodružných rokov. Ale ja som videl aj lepšie....60%.
Statečné srdce (1995)
Výborný veľkofilm. Aj dnes si ho rád pozriem. 85%.