Recenze (2 939)
Dumbo (1941)
Na tento film som chodil ako chlapec do vysokoškolských internátov, kde ho študenti hrávali za 3 koruny vo svojom klube. Je to klasický kreslený film. Dávam 80%.
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Výborný príbeh, bravúrne zahraný !!!! Fantastické obsadenie - hrá tu množstvo filmových hviezd. Neviem ako by som sa mal rozhodnúť o vine či nevine človeka!!! Film hodnotím 95%.
Znamení (2002)
Keď som čítal recenzie na tento film v Cineme , tak som si pomyslel " Znova nejaká americká blbosť". No po zhliadnutí filmu som bol nadšený. Film ma držal v napätí, pripomenulo mi to filmy iného klasika napätia ( Psycho ). Áno film sa mi moc páčil a to aj keď som ho videl opakovane. Vyzdvihujem výkon J.Phoenixa. 95%.
Zuřící býk (1980)
Famózne dielo, ktoré sa zaradilo na vrchol. M.Scorsese a R.DeNiro si padli do oka. Vďaka Bohu!!!!! 98%.
Kam zmizel kurýr (1981)
Celkom dobrý nápad. Pekné ukážky českých sci-fi filmov. Všimli ste si akú peknú postavu mala E.Jakoubková.... Film je celkom ...60%.
Sladká Irma (1963)
Dobrá komédia, ktorá neurazí... Mám rád tento film aj preto, že tu hrajú moji obľúbený , J.Lemmon a S. McLaineová... 80%.
Amíci (1979)
Dobrý film o živote amerických vojakov v Anglicku pred dňom D. Celkom dobré herecké výkony a celkom dobrý film. 70%.
Ponorka (1981)
Moc dobré. Zaujal ma príbeh o živote ľudí, tam , kde by som nevstúpil ani za svet. Je to určite jeden z najlepších vojnových filmov. A ešte tá nezabudnuteľná hudba..85%.
Million Dollar Baby (2004)
Na tento film som bol celkom zvedavý. Musím priznať , že príbeh boxerky ma nesklamal. Výborný dojímavý film. 80%.
Agatha Christie's Poirot - Záhada modrého expresu (2005) (epizoda)
David Suchet v roly H.Poirota je fantastický, opäť výborný český dabing. Ale niektoré diely seriálu sú lepšie ako tento. 70%.