Recenze (99)
Nene (2022)
Odpad, břečka, žumpa. Kinematografie upadá stále do větších ******.
Zloba - Královna černé magie (2014)
Milé překvapení!
Duna (2021)
Hvězdička za hudbu a hvězdička za vizuál. Jinak nuda nuda nuda.
Eli (2019)
Po dlouhy dobe horor co me bavil. Nijak extra strasidelny, ale se skvelym koncem!
Tanečník (2016)
Naprosto dokonalé!
I Am Michael (2015)
Lepe to natocit ani neslo. Jako vzdy skvely James Franco nezklamal a neobvykly pribeh udrzel mou pozornost az do konce. Snad kazdy najde mir v ceste, kterou si pro sebe zvoli.
Misery nechce zemřít (1990)
Kingovská klasika, kterou musí vidět nejen každý fanoušek Kinga. Nakonec vám je té Misery líto, ale rozhodně si vaší lítost pravděpodobně nezaslouží..
Contratiempo (2016)
Nakonec chytřejší film, než se může ze začátku zdát. Španělské filmy jsou lepší a lepší a dávno to není jen Almodovar..
Padesát odstínů šedi (2015)
Nic jsem nečekala a nic jsem nedostala.
Sinister (2012)
Jeden z mála dobrých hororů, natočených po roce 2000. I přesto, že je příběh v podstatě jednoduchý a předvídatelný, tak atmosféra a zpracování zla v tomto filmu je skvělá.