Oblíbené filmy (10)
Někdo to rád horké (1959)
Ten kdo neviděl Some like it hot, neviděl v životě tu nejlepší komedii. Nepřeberné množství hlášek, krásná Marilyn a především úžasný a nepřekonatelný Jack Lemmon, kterému to v ženské podobě sluší snad ještě víc, než v mužské. Film který se musí líbit i těm největším odpůrcům tohoto žánru.
Anglický pacient (1996)
Nejromantičtější film který jsem kdy viděla... Pokaždé u toho brečím a hltám slovo od slovo a notu od noty...
Sedm (1995)
Pro mě nejlepší thriller všech dob. Po prvním shlédnutí jsem po tom zcela nečekaném konci, měla celou noc divný pocit a promítalo se mi v hlavě jaké by to bylo, dostat se do takové situace (situace ve které byl Breďák). Pitt i Freeman se zřejmě pro jejich roli narodili a Spacey je nejlepší John Doe který kdy mohl být. Jak krásný a zvrhlý svět opuštěného Johna...
Mlčení jehňátek (1991)
Další z nejlepších thrillerů všech dob. Člověka nefascinuje ani tak děj, jako sám doktor Hannibal Lecter/Anthony Hopkins. Koneckonců, v dějinách FBI, ještě nikdy nebyla tak půvabná agentka, jako je agentka Starling.
Nebezpečné známosti (1988)
Osudový film, osudový John Malkovich. Úžasná hudba George Fentona, J.S.Bacha a nejklasičtější příběh lásky který byl kdy napsán. Kvůli tomuhle filmu nechci umřít. Leda že by mi ho v pekle pouštěli každý den:)
Pianistka (2001)
Radioaktivní Isabelle Huppert, osudový Schubert, pianistka... Dokonalá kombinace!
Základní instinkt (1992)
Sharon Stone byla, je a bude navždycky největším sex symbolem filmového Hollywoodu. KONEC!
Americká krása (1999)
Člověk by si měl uvědomit tolik věcí dokud je ještě čas...
Svět podle Prota (2001)
Skončilo to nejlépe jak mohlo. Sice druhá půlka filmu nebyla tak ohromující a úchvatná jako první, ale i tak je to úžasné dílo. Dokonalého Kevina Spaceyho a hudbu netřeba vyzdvihovat. Jsem zamilovaná do K-PAXana!