Recenze (99)
Sinister (2012)
Jeden z mála dobrých hororů, natočených po roce 2000. I přesto, že je příběh v podstatě jednoduchý a předvídatelný, tak atmosféra a zpracování zla v tomto filmu je skvělá.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Harry Potter je osobní záležitost, nelze tedy být objektivní. Nicméně celkem dobré zakončení filmové ságy. Já jsem měla celou dobu na krajíčku, každou chvilku prožívala realisticky a proto nemůžu hodnotit jinak...
Kůže, kterou nosím (2011)
Ano, ano, ANO! Další ze skvostných veleděl padre Almodóvara. Výborná hudba a stupňované napětí které trvá až do poslední vteřiny filmu. Pohled na překrásnou Elenu vše jen podtrhne. Almodóvar se ani na vteřinu nezapře a osobně mě ukájí všemi těmi barvami, pocity a sexem...
Lollipop Monster (2011)
Po dlouhé době film, který se automaticky řadí mezi mé zamilované kousky. Už po prvním shlédnutí jsem měla touhu se na něj brzo podívat znovu. Z hudebního hlediska nelze přehlédnout opravdu hodící se a dobře vybranou hudbu. Příběh...už to všechno jednou někde bylo, nicméně atmosféra, barvy a podání je prostě zamilování hodné! Je to tak správné ulítlé, že to nejde ani slovy popsat...:)
Zrození Planety opic (2011)
Caesar is home! Nebyla by to Amerika, kdyby neukápla nějaká ta slza, opice nejezdila na koni a na konci filmu nezačala mluvit... První půlka se mi líbila hodně, James Franco je dobrý nadprůměr a navíc se na něj hezky kouká. Druhá půlka byla sice už trošku přetažená, ale i tak to nebylo špatné.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Nedokážu pochopit, jak věrně se tento film podobá mé představě při čtení poslední knížky. Všechny scény jsou vymyšlené do posledního detailu a i přesto, že bylo opět vypuštěno mnoho materiálu, tentokrát to vůbec nevadí a film má logický spád. Rozdělení do dvou filmů je zcela pochopitelné. Sice by to šlo natočit do jednoho, byl by o ale buď 5tihodinový film anebo jeden 2 a půl hodinový, který by postrádal hlavu a patu, díky tomu že bylo vynecháno příliš věcí. Už se nemůžu dočkat druhého dílu...!!!
Kick-Ass (2010)
Zabijačku chci domů!!!
Počátek (2010)
Film se tváří chytřeji, než doopravdy je. Chvílema jsou díry viditelné, většinou o tom přestanete po pár vteřinách přemýšlet protože se zase děje něco nového a zase musíte pojmout kvantum nových informací. Těším se až uvidím film po druhé. Zatím hodnotím Počátek jako film s velice zajímavým scénářem. Jedno si ale nemohu odpustit....chtělo to dynamičtější a hlavně rychlejší konec. Půl hodiny velkého finále člověka přetíží.
Prokletý ostrov (2010)
Dokonalý klavírní kvintet a moll od Mahlera, je na filmu to nejlepší! Film natočený v krásném a tajemném prostředí psychiatrické léčebny Ashecliffe. Od začátku vás to vtáhne a když se ke konci začnete pomalu ztrácet, všechno pochopíte. P.S: DiCaprio podal rozhodně lepší výkon než v Počátku!
Rodinka (2010)
Bohužel jedna velká nuda. Nezachrání to ani Kolářová, Hanzlík ani Štěpánková...