Recenze (984)
Mučedníci (2008)
Prvoplánovitě brutální, rádoby šokující film s mizernou produkcí a pojintou odbytou v posledních pěti minutách.
Pach krve 2: Cesta nikam (2007)
Gore vyvražďovačka s lehkým dotekem Texaského masakru / Hory mají oči s místy až úsměvným podáním, odlehčenou atmosférou, težko uvěřitelnými hereckými výkony a podobnými výkony z pohledu produkce.
Čtvrtý druh (2009)
Na čtvrté či páté kouknutí už to není takovej mordor, ale napoprvé jsem se bál jak malej hajzl! Film, ve kterém je, jak já říkám, zachycena čirá hrůza, která je parádně dokreslena ekvivalentními prostřihy "jakože reálných" záběrů. Téma únosů mimozemskou entitou bylo zpracováno už tolikrát, že to snad ani nikoho nemůže zajímat, ovšem troufám si tvrdit, že tenhle snímek je vyjímečný pokusem skloubit klasický film s dokumentárními záběry (viz. Lake Mungo), a i když jim od začátku nevěříte, má tahle kombinace neskutečnou sílu. Ještě teď mám husí kůži při vzpomínce na levitujícího člověka, který paralyzován neznámou silou mluví jakýmsi před-sumerským jazykem o stvořiteli a konečné záhubě. Pokud máš rád mysteriózní / sci-fi tématiku a rád se bojíš, tak tohle tě zmasí!!!
Moon (2009)
Film se skličující atmosférou, kterou umocňuje minimalistická hudba. Doporučuju soundtrack!