Recenze (68)
Mamma Mia! (2008)
Vidět Pierce "Bonda" Brosnana zpívat, je natolik "silnej zážitek", že se při té vzpomínce křením i když tohle píšu. Jako letní podívána to vcelku funguje, akorát jsem zatínal zuby nad šílenou hloupostí té dcerušky, ale James Bond a S.O.S. .....prostě paráda :)
Chytrák a dva společníci (1975)
Bohužel tyhle špagety patří k těm horším :(
Dostaňte agenta Smarta (2008)
Já jsem se u filmu dost nasmál, takže i když je to taková blbinka dám těsně 4*, protože jako zábava, to u mně zafungovalo dobře.
Wyatt Earp (1994)
Vyníkající western s velmi dobrým obsazením, 3 hod.délka není na škodu, ba právě naopak, mou pozornost si udržel celou dobu. Palec navrch
Anděl Páně (2005)
Rozhodně nejlepší pohádka od dob princezny Jasněnky a létajícího ševce a to už je nějáký ten pátek. Doufám, že to není poslední Strachova pohádka a povede se mu to někdy znovu, protože pohádky (a nejen ty) Zdeňka Trošky už mi lezou krkem, vyjma výše zmíněné Jasněnky.
Pád říše římské (1964)
Film z období kdy byli sandálové filmy na vrcholu, tenhle je takový lepší průměr. Trochu mi vadili časové skoky, které se odehrávali zničehonic, např. Comodus vyžene Lucia na sever a hned v dalším záběru pro něj jedou poslové z říma, aby se vrátil.....??????. Nebýt tohoto a možná přehnané délky mohly to být 4*.
Vzpomínky (2006)
Tož dobré film to je, totok dežavu
Domino (2005)
Mám Keiru Knightley rád, ale v tomhle mi prostě moc nesedí, jinak to není špatný.
Muž v ohni (2004)
Nečekal jsem od toho nic, jen další z mnoha DVD z půjčovny, ale byl jsem mile překvapen.
Poslední skaut (1991)
Nejlepší Scottův film a jeden z nejleších Willisových. I po 17-ti letech stále výborná podívaná.