Recenze (284)
Andor (2022) (seriál)
Perfektně napsáno, perfektně zahráno. Tito hoši by mohli vysvětlit Abramsovi, co je SW.
Bullet Train (2022)
Film na bázi Guye Ritchieho, kterému ovšem nesahá ani po kotníky. Pár momentů tam ale bylo.
Il Boemo (2022)
Tak tohle absolutně nemělo duši. Amadeovi to nesahá ani po kotníky. Scéna s Mozartem působila tak kýčovitě a na sílu, že fakt nevím, a přesto šlo o nejzábavnější část. Dyk hrál asi slušně, ale nebylo moc co hrát.
Pán prstenů: Prsteny moci - Velká vlna (2022) (epizoda)
4. díl a zatím ani náznak příběhu. Vypadá to, že tvůrci absolutně netuší, co mají s materiálem dělat...
The Gray Man (2022)
Nechápu, jak tohle mohlo projít sítem...
Není čas zemřít (2021)
Problém je, že to absolutně nemělo styl, což je jediná věc, kterou se Bond odlišuje od průměrných akčňáren. Na Skyfall a Casino Royal to nemělo ani omylem. Jediným pozitivem byla Ana de Armas, která se tam tudíž vůbec nehodila.
Red Notice (2021)
Konec to poslal o hvězdičku níž, jinak Raynolds hlásil dobře.
Shoky & Morthy: Poslední velká akce (2021)
Když mi přijde Štáfek vtipnější než Kozub, tak je něco špatně.
Síla psa (2021)
tak tohle byl absolutní nesmysl. "Charismatický, ale despotický majitel ranče se chová krutě k bratrovi, který si domů přivedl novou manželku a jejího synka. Jenže pak se stane něco nečekaného." (Netflix) Teď by to chtělo ještě říct co, ať to víme všichni...
O vánoční hvězdě (2020) (TV film)
Něco tomu jako obvykle chybí. A pro hezkou princeznu se už musí do zahraničí...