Recenze (129)
Will a Grace (1998) (seriál)
Asi to nebude nic moc, ale já když jsem to pouštěl ráno ve čtvrt na osm, když jsem chodil do školy u snídaně tak mě to celkem pobavilo.
Karcoolka (2005)
Animačně snímek není snímek moc dobře zvládnut, ale za to autoři s touto grafikou předvedli dobré kousky. Hudebně je tento snímek na vysoké úrovni. Karcoolka nenudí, a od začátku do konce si autoři pohrávají s dobře propracovaným příběhem... Zábavně až Poirotovsky řeší příběh.
Kuchyňský dřez (1989)
Nechutně dobré.
Vzkaz v láhvi (1999)
Zbytečně natahovaný, sestříhání o 30 minut by vůbec nevadilo.
Tajnosti (2007)
Nevím co se mi na tomto snímku líbilo. Hezký životní příběh.
Sahara (1995) (TV film)
Mě se to líbí já si nemůžu pomoct... Belushi je skvělej...
Mulholland Drive (2001)
Mrazivý od samotnýho začátku. Tento film si zaslouží ještě jedno shléhnutí, protože jedno je vážně málo.
Sloní muž (1980)
Film hraje na city od začátku do konce.
Podfu(c)k (2000)
Podle mě další Ritchieovka, která po 20 minutách ztrácí na přehlednosti... , ale nadupanej soundtrack to má a herecký obsazení taky dobrý.
Alenka v říši divů (1951)
Nadčasová pohádka. Která se musí líbit i nynějším dětem. Nápad nenarozenin se mi ředevším líbí, asi se toho ujmu:-)