Recenze (129)
Moon (2009)
Po sci-fi stránce tomuto filmu nemám co vytknout ba naopak je to až moc dobřý příběh není zbytečně napínavý a délka je tak akorát.
Dobrý Will Hunting (1997)
Fantastický film. Především bravurně zvládnuté hereckých rolí ( a že jich bylo ) až po hudbu, děj, režii....nehledě na romantičnost a uvědomněn. Některým lidem by tento film mohl dát dokonce i něco do života, protože když se na něj podíváte Vaší hlavou poté prochází tolik věcí co byste měli udělat a plánujete to už dlouho a nebo něco co jste neudělali. Pro mě to je film s velkým F. Robin Williams podle mě v tomto snímku ukázal co v něm je. I přesto, že v tomto filmu neměl oproti Mattu Damonovi takový prostor tak to byl z části i jeho příběh. Aspoň tedy pro mě.
12 opic (1995)
Podle mě moc přeceněný film. Já v tom neviděl nic většího žádný hlubší význam, nic. Pro mě průměrné thrillerové sci-fi akorát s parádním hereckým obsazením( výnikajícně zvládnuta role psychopata Bradem Pittem) a výbornou režií. Velmi komplikovaný děj(aspoň tedy po první zhlédnutí).
Náš vůdce (2008)
Dobrý a především podle skutečné události příběh, podle mě s dobrým hereckým obsazením a hudbou dle mého gusta...
Po přečtení spalte (2008)
Ojedinělé, provázané a Coenovsky nechutné :-) Prostě super.
Jackie Brown (1997)
Dle mě zbytečně moc dlouhý, ale Tarantinovku poznáte během prvních dialogů. Vše jak má být:-)
Vrána (1994)
Strhující film od začátku do konce, komiksová atmosféra zachována a spád nechybí. Doporučuji.
Paranormal Activity (2007)
Průměr. Nemám tomuto filmu co upírat. Záměr to splnilo. Horor to je.
21 gramů (2003)
Podle mě dost přeceněný film. Ze začátku dost roztžité, že nevíte jestli se díváte na ukázky před nebo na film samotný. Každopádně se tomu nedá upřít originalita a suprový konec. Průměrná podívaná dle mě. A že Del Toro vypadá jak Pitt? Podle mě tutově:-)
Žít (1952)
Doporučuji. Na to, že je to z 52 roku tak je využito mnoha filmových prostředků. Škoda jen velké zdlouhavosti.