Recenze (248)
X-Men: Apokalypsa (2016)
Batman v Superman mal epickú bitku, Captain America mal epickú bitku no ale to čo majú X-Meni nemal ani jeden z týchto filmov. Chlpy až na riti
Captain America: Občanská válka (2016)
Civil War plní svoju úlohu do bodky presne ako Batman v Superman. Obe snímky totiž budujú niečo veľkolepé do budúcna, predstavujú nám nových superhrdinov a nové konflikty. Tretí Captain America splnil moje očakávanie a už teraz sa teším na ďalšie pokračovanie ich príbehov v tímovke.
Fantastická čtyřka (2015)
Celý čas sa tam nič nedeje a keď sa už aj niečo začne tak film končí. Najzbytočnejší film aký som kedy videl
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Dostal som presne to čo som očakával. Je to temné, je to epické, blockbuster ako má byť a už teraz sa teším na Justice League.
Narcos (2015) (seriál)
l 1. séria » 100% l l 2. séria » 95% l l 3. séria » 85% l
Bloodline (2015) (seriál)
l 1. séria » 100% l l 2. séria » 90% l l 3. séria » 80% l
Room (2015)
Naozaj veľmi silný príbeh o chlapcovi pre ktorého je jedna malá izba celý svet. Herecké výkony na vysokej úrovni a jeden z najlepších filmov "tohto" roka
Deadpool (2016)
Na toto sa len ťažko hľadajú správne slová. Deadpool je proste bomba
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Na takéto filmy sa oplatí chodiť do kina. Maximálny filmový zážitok a jeden z najlepších filmov tohto roka. Videné v kine 3x
Daredevil (2015) (seriál)
l 1. séria » 100% l l 2. séria » 100% l l 3. séria » 80% l