Recenze (460)
Pocit viny (2007)
Nehorázna hovadina. A keď vravím nehorázna, tak myslim NEHORAZNA! Ani sa mi to nechce rozoberať. Kto čaká pointu, nech si radšej pustí iný film. Asi som mala priveľké očakávanie... 1*
Kung Fu Panda (2008)
Neviem... Ja som sa zasmiala celkom 4x. A to sa mi zdá sakra málo. 1* za celkovú akú takú roztomilosť a korytnačku a celá 1* za akupunktúrovú scénu. Celý čas som čakala, kedy sa to rozbehne a ono sa to nerozbehlo. 2*
To (1990) (TV film)
Ako dieťa (12) som si dala na hlavu kúpaciu čapicu, tvár otlačila do múky, narúžovala nos a čakala pri dverách, kedy príde o sedem rokov mladší brat z vonku...... :)))) Tak nás vtedy twnto film bral. Pozrela som si to teraz, takmer ako tridsaťročná, pretože som si chcela s nostalgiou pripomenúť staré časy. A..... Už po niekoľkýkrát som sa presvedčila, že to čo nás desilo ako deti, už nefunguje s odstupom času na technológiou zhýčkaných dospelákoch :) ja milujem Stephena Kinga, k smrti ho zbožňujem, ale priemietnuť jeho tvorbu do filmu je NEMOŽNÉ!!! Ale kedysi sme sa u toho báli... :) 3*
Saw 5 (2008)
Tu už fakt asi niekomu drbe a mne najviac, lebo to stále pozerám. Ak niekto natočí SAW 6, tak ja SAW 7, kde to bude celé o pomalom konci autora SAW 6 :) 1* za všetky pasce dokopy.
Děti Anakondy (2008) (TV film)
Koko+ina jak voda v koši. Jediný bod dávam za Davida, ktorého som si v škôlke kedysi dávno zobrala v predstavách za muža. V dobrom aj v zlom až kým nás smrť nerozdelí. Hrozní herci, hrozný scenár, hrozná kamera, hrozný zvuk, hrozné hrozné hrozné...1*
Hellraiser (1987)
Pokúšam sa pozerať sa na tento film z pohľadu diváka v roku 1987, ale bohužiaľ, nejde mi to. Tento horor určite nepatrí medzi moje svetlé body, ani z nostalgie. Ale za Clare Higgins bodík pridávam :) Ona je skrátka tak nejebateľná, až je jebateľná... 2*
P2 (2007)
Wes bentley mi prišiel nesympatický už v Americkej kráse. Tento film som preto začala pozerať len z dlhej chvíle v práci. Myslím, že som ho nedopozerala. Stačilo.
Armáda démonů: Matka slz (2007)
Okrem Exorcistu som nikdy nefandila hororom s dev/bilmi, satani mi jednoducho nevedia nahnať strach, naopak ma len nudia. Toto mi prišlo trápne, nezáživné, nadsadený sfilmovaný EMO film, jeden puntík dávam za to úvodné "povstanie" zla v ľuďoch... 1*
Boogeyman (2005)
Jednu jedinú dávam len za to, že mám tiež nejaký detský strach zo skríň a ich tajomstiev uprostred noci. Inak je ten film neuveriteľný shit. 1*
Lovci lidí (2008)
Nepekní, (vyslovene škaredí) k tomu aj nesympatickí herci, komplet všetci, nielen záporáci, bez deja, neoriginálne, miestami sa síce blysol dobrý nápad, ale skrátka pre mňa NUDA. 2*