Recenze (460)
Uvnitř (2007)
Poslednú pol hodinu som pozerala v zrýchlenom móde, aby som sa čo najskôr dostala k dávno vytušenej pointe (o ktorú aj tak nešlo).Pre mňa dobrý horor nerovná sa naturalistické zobrazovanie rezania, zapichovania, prebodávania...... Úvod ma celkom príjemne navnadil, ale aby si 3 (fakt traja!!!!!!) policajti nevedeli poradiť z nejakou (celkom prirodzene) pošahanou Markétou, tak to je uveriteľné ako moje panenstvo. 1* (dala by som možno aj 2, ale za tú chuderu mačku ee)
Reeker 2 (2008)
Mňa nudila už jednotka, a dvojka to nespasila. Pointa známa, tým pádom toto "dielko" nemá čím prekvapiť. Škoda času. 1*
Temné patro (2008)
Čo do mrne toto bolo? To už je aké plytvanie mojim časom? Vrcholne nesympatický herci, to dievča prisámbou najviac, úplne mi pila krv. Tie kreatúry, duch, si snáď Fíni robia prdel alebo čo? Pointa žiadna, jednu hviezdu dávam za tie kulisy z mŕtvol, to ma chvíľu bavilo. Škoda sa týmto vôbec zaoberať... 1*
Iron Man (2008)
Charizmatická kofotina :)))
Zrcadla (2008)
A mne sa to páčilo. Nepopieram, že od dôb Troch mušketierov, kedy som sa ako dieťa zamilovala do Charlieho Sheena a Kiefera Sutherlanda :) mám na Kiefera nejakú latentnú slabosť. Malo to dej, malo to i logiku, aj lakačky boli, atmosféra ma držala v príjemnom napätí a herci mi boli sympatickí. Pre mňa príjemné prekvapenie. 4*
Jiná perspektiva (2007)
Nechápem tento film a nechápem o akej charizme W. Dafoa sa tu hovorí. Ddesil ma skoro tak, ako Javier Bardem v TZNPS. Takže mi vďaka tomu bol tento film nielen nepríjemný, ale ma aj nudil. Keď sa k tomu pridá unikajúca logika a nijaký záver... Pre mňa strata času. 1*
Oni (2008)
Ako si niekto môže sadnúť na verandu, skrútiť sa do "klubíčka" a hlavu skloniť na kolená, keď vie, že mu po dome a v jeho okolí behá partia vyšinutých debilov? Ako môže milujúci človek nechať svoju lásku v dome samú, zatiaľ čo sa hrdinsky vyberie po pomoc? Chválabohu, že v hororch nehľadám logiku. Ale napätie, strach, zapínanie svetla, vypínanie zvuku a pod.. Super super atmosféra, ja som sa fuckt bála, tí retardi nemali chybu, dobre zahrané, skrátka u mňa splnilo, čo splniť malo. 4*
Za hranicí strachu (2007)
Ježiš ako som sa ja len nudila. Masaker? Kde??? Herci nielenže nehrali, ale mi tam ani nepasovali. Jediný, kto tam sedel ako riť na šerbeľ bol ten holohlavý mexický sadista :) Ten rezal. Hviezda za kameru a hviezda zato, že to nebol úplný shit. 2*
Dětská hra (1988)
Chucky RULEZZ forever :) Doteraz si pamätám, že je to jediný film, pri ktorom som z jednej scény mala zimomriavky na zátylku. A doteraz sú hentaké bábiky /a záhradný trpazlíci/ veci, z ktorých mám takú nejakú zvláštnu fóbiu.
Mrtvá jáma (1989)
V rokoch 90. rokoch ma tento film skutočne vydesil a asi 10 rokov som zomierala túžbou pozrieť si ho znova. Čo bola asi chyba, pretože strach sa viac nekonal a triky ma šteklili pod rebrami. Ale i napriek tomu, zombíci boli na tú dobu desiví, atmosféra tiež, takže so spomienkami to bude za 3*.