Recenze (244)
Noční hlídka (2004)
Film, ktorý sa ťažko pozerá bez prečítania predlohy...
Bulšit (2001)
Nebolo to až také trápne ako sa zdalo na prvý pohľad...
Wanted (2008)
Po takomto filme som vždy túžil... 5/5
Vítej doma (2008)
Komédia, ktorá ničím neprekvapila.Dve hviezdičky dávam za niekoľko vtipných scén a môjho obľúbeného herca Lawrenca.
Poslední prázdniny (2006)
Klasický rodinný film na sviatočné popoludnie.Ani zlé ani dobré. 3/5
Ukradené Vánoce (1993)
Veľmi zaujímavé, svojské, originálne a hudobné.
Demolition Man (1993)
Prvý film z tých "starších" čo som vydržal pozerať dokonca a ešte k tomu som sa aj pobavil.A Stalone mi vobec nevadil... 4/5
Big Lebowski (1998)
Zatial dávam tri hviedičky, o pár rokov sa to možno zmení, keď pochopím pointu. AKTUALIZÁCIA: po pár rokoch pochopená pointa a dávam 5*
Zázračná planeta - Série 1 (2006) (série)
Krásny a občas aj spomalený pohľad na našu Planétu ako ju (ne)poznáme 11/10
Max Payne (2008)
Dlho som si odkladal návštevu kina na tento film po zlých ohodnoteniach ale povedal som si ze to nemoze byť až také zlé a myslel som si dobre. Podľa mňa tento film bol dosť dobre natočený, napätie od začiatku do konca. Väčšinou kniha resp. hra zatieni film, kedže ja som hru nehral, tak som nemal s čím porovnávať=>89%