Recenze (117)
Captain America: První Avenger (2011)
Ne ne ne. Takhle ne. Možnost, že se to ještě nějak zvrtne k dobrému, mě nutila se dodívat. Však ouvej.
Galimatyáš (2009)
Jako ty drobné vychytávky se musí ocenit!
Payback: Straight Up (2006)
o hvězdu lepší...
Hra o trůny (2011) (seriál)
Zatím, za 4 ****, ale protože je to fantasy a dneska na fantasy každý tvůrce sere, tak si to ve svém žánru zaslouží možná i tu pátou hvězdu. Ale počkáme co teprve přijde. Jinak mě to baví hodně. Zejména jak su furt nasraný na tu blonďatou svini královskou manželku....ta by potřebovala... No...5. hvězda už letí....
Jak nežít svůj život (2007) (seriál)
zvyšuju na***** .
Srbský film (2010)
nikdo se na to dívat nemusel....:-)
The Wire - Špína Baltimoru (2002) (seriál)
1.série za ***** 2.série bez debat ***** 3.série ***** 4.série *****
Kulový blesk (1978)
Dospělej člověk...vědec...a on se takhle stříská!!!
Pancéřová holka (1995)
To se teda moc nepovedlo...Ale Lori je miláček a tak jí odpouštím...
Karate Kid (2010)
mě se to líbilo...