Recenze (117)
Stvořeni pro lásku (2000)
to bylo moc pěkné...
Ali G, Aiii (2000)
:-)bacha není to film:-)
Čarodějův učeň (1977)
Krabatééééééééééééééé!!!!! brrrrr....že pohádka....
Sbohem, baby (2007)
forma za 4...obsah za 5!!!
Spaced (1999) (seriál)
Tak toto mě dostalo...někomu to možná přijde nestravitelné, ale je to naopak geniální...
Jistě, pane ministře (1980) (seriál)
Porce pravého anglického humoru...
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Sranda v každém dílu...
Futurama (1999) (seriál)
Parádní fantazie...skvělý humor!!!
Haló, haló! (1982) (seriál)
Tak to je válka:-)
Pařba ve Vegas (2009)
chechecheeeeeee