Recenze (198)
Zelená zóna (2010)
Podarený film čo sa ale dalo očakávať pri pohlade na meno režiséra. Kvalitný výkon Matta Damona, ktorý ako je u neho zvykom tieto špionážno-taktické akcie sedia. Ajkeď film sa rozbiehal nie moc ostro, tak ten turbulentný záver to vynahradil na 100% :))
Tetsuo (1989)
Mindf*uck jak sa partí! Je to ale tažko strávitelný snímok plný surealizmu a cyberpunku.
Bratři jak se patří (2003)
Velmi sympaticka komedia. Musim uznat respekt ako to dokazali zahrat.
Muži, co zírají na kozy (2009)
Dlho som sa snazil prist na chut pri pozerani filmu, ale bez patricneho chceneho (wow) efektu. Priznam sa, ze som hladiac na herecke obsadenie ocakaval viac.
Svítání (2009)
Solidny dej, ale s bohuzial nie celkom naplnenim potencialu aky by sa (teoreticky) mohol skryvat v tomto filme.
Černé ovce (2006)
Skutocne dementni film, ale zabavny. Nic viac ako B-ckovy film stoho nikdy nebude, avsak na hranici zabavy a originality davam plny pocet bodov (hviezdiciek)
Podivní (2010)
Nenadchol, ale ani nesklamal. Pozeratelny horor s nadejnym pribehom na dlasie pokracovanie.
Souboj Titánů (2010)
... A pritom ten zaciatok vyzeral tak nadejne :( ... Skoda nicit klavesnicu nejakym rozoberanim filmu. Uz len dufat na dalsie pokracovanie pribehu... Snad uz horsie to byt ani nemoze.. (alebo ano?)
Jak vycvičit draka (2010)
Velmi mile prekvapenie tohto zatial zalostne slabeho roku vo filmovej branzi. Krasny napad ktory sice vychadza povodne z knihy, ale ajtak vyborne prevedeny na platno. Uvidime co prinesu dalsie casti, ale ocakavam uspech podobny uz pomaly kultu Shrek.
Příběhy ze Zeměmoří (2006)
Veľmi očakávaný film od GHIBLI, ktorý ale napokon nenaplnil svoj potenciál. Po Ceste do fantázie a Howlom kráčajúcom zámku to bol vizuálne zase krok späť k dávnym časom minulých, z čias prvých Ghibli animákov. No aj príbehovo podstatne slabšie ako filmy režírované pod taktovkou Hayiaa Myiazakiho...