Recenze (702)
Nováci (1995) (seriál)
Seriál z doby, kdy se Nova snažila přenést na obrazovku jůesej manýry. První řada s Otou Jirákem ještě šla, ale jakmile nastoupilo duo Zedníček, Paulová, šlo to do hoven. Vlastně, ono už to v hovnech bylo, ale to pokračování ho dorazilo. Tímto prosím adminy CSFD o rozdělení seriálu na Nováci a Nováci 2, poněvadž obě řady si rozhodně nezaslouží stejné hodnocení.
Digimon (1999) (seriál)
O několik tříd lepší, než buzna Pikaču a jeho teplí bráchové.
Hotel Hansson (1995) (seriál)
A tohle má bejt jako co?
Kachorra (2002) (seriál)
Ty vole, to je ale debilní název. Co pak čekat od toho seriálu, že.
Incantesimo - Okouzlení VII (2004) (série)
Italský návod, jak natočit hovadinu 7
Anastázie (2003) (seriál)
Rusáci natočily telenovelu a celkem se to povedlo, je to stejně debilní, jako její jihoamerické sestřičky.
Incantesimo - Okouzlení VIII (2005) (série)
Italský návod, jak natočit blbost 8
Incantesimo - Okouzlení I (1998) (série)
Italský návod, jak mne nasrat
Incantesimo - Okouzlení II (1998) (série)
Italský návod, jak natočit ptákovinu 2
Ošklivka Katka (2008) (seriál)
Seriál o jako škaredé ženské, co dodat?!