Recenze (135)
Srdečný pozdrav ze zeměkoule (1982)
Pěkná sociologická studie té doby :D Ale filmové kvality zase až tak ohromné nejsou...
Světová válka Z (2013)
Velice příjemné překvapení! Jen mi přijde, že finální podoba byla sestříhaná tak ze tří hodin (už hotového) filmu... Věřím v directors cut, po kterém by se možná dalo jít i o hvězdu výše... ;) 75 %
Tři mušketýři (2011)
Obávám se, že dát tři hvězdy Mušketýrům, křivdil bych těm filmům, kterým jsem je dal dříve... 50 %
Chceš mě, chci tě (2009)
Tak s tímhle filmem jsme se nějak minuli :/ Jedna hvězdička za Katherine a druha z Butlera. 50 %
Sherlock (2010) (seriál)
Britové se opět vyznamenali! Moderní pojetí Sherlocka Holmese se jim více než povedlo. Cumberbatch si svou roli očividně užívá a na jeho (kvělém) výkonu je to znát. K Martinu freemanovi ani nemám co dodat. Od dob kanclu je to jeden z mých nejoblíbenějších britských herců a zde své postavení mezi hereckou elitou jen potvrzuje. I když věřím, že někomu toto pojetí nemusí sednout, já marně hledám cokoliv, co bych tomuto seriálu vytknul...
Forrest Gump (1994)
Opravdu je potřeba něco psát? :)
Sedm psychopatů (2012)
No... Jak se tak dívám na hodnocení většiny uživatelů tady na čsfd tak si říkám: ,,Kde se stala chyba?" Nuž co, prostě mi film sedl a sežral jsem ho McDonaghovi i s navijákem. Holt jsem hloupá ryba :D 90 % P.S.: Ale stejně, jedna hvězdička? To už se někdo asi chce zviditelnit, ne? No, proti gustu... :)
Hranice nemožného (2008) (seriál)
Začátek seriálu je výborný, první dvě sezony jedou jak po másle, herecké výkony na vysoké úrovni a poutavé náplně dílů nutí sledovat další a další epizodu ihned po shlédnutí. Především je nutno vyzdvihnout neskutečný herecký výkon Johna Noblea v roli Waltera. Každý, kdo by někdy chtěl na nějakou uměleckou školu studovat herectví by se měl povinně na tento seriál podívat a znovu se nad svou volbou zamyslet. Série s alternativním vesmírem je poněkud natahovaná a mně osobně trošku znechutila celý seriál a dokonce jsem chvíli přemýšlel, stojí-li vůbec za to dívat se dál. Ale výkony Waltera + Walternata + troška (rozuměj hodně) zvědavosti mě donutilo vydržet a nyní, na konci páté a poslední série jsem za to nesmírně rád! Pátá řada využila potenciálu do posledního atomu, emoce z ní přímo srší, pozorovatelé jsou perfektní a i když je finále z filmového hlediska "chudé", z toho emočního a příběhového je to to nejlepší co mohl tým okolo JJ udělat... P.S. Obávám se, že jako trekkie budu muset dát hvězdu navíc za Spocka v záporné roli :) 85 %
Nespoutaný Django (2012)
Tarantino je úchylák, ale naštěstí stejně dobrý režisér! Kýblů krve by možná mohlo být trošku méně, ale nic na co bychom u Q.T. nebyli zvyklí... 90%
Derek (2013) (seriál)
Těžko soudit z jednoho dílu. Každopádně jsem nečekal, že mě Ricky dovede i k jiným slzám, než těm od smíchu... Nejsem si však jistý, jak moc mu sedne vážná role. Uvidíme... Nebo neuvidíme... To se uvidí...