Recenze (65)
Bitevní loď (2012)
Z toho dvě za hvězdy za efekty.
Zdrojový kód (2011)
Spoiler! Kdyby to skončilo tím, jak to zamrzne a necpali tam ten klasickej happyend, tak by to bylo perfektní.
Vyděděnci (2010) (seriál)
Vypadá to, že rozjezd bude pomalejší a postupně to začne mít grády. Každopádně zatim tři hvězdy a uvidíme, co přinesou další díly. :)
Iron Man 2 (2010)
Dneska budu velkorysej a dám čtyři hvězdy, i když to mám přesně mezi.
Vanishing Point (1971)
Starej Chellenger byl, je a vždycky bude moje nejoblíbenější auto, takže nemůžu jinak...
Avatar (2009)
Z toho jsou 3 hvězdy za vizuální pecku, příbehově je to ale klišé, který tu bylo tisíckrát. Snad Ridley se svym Prometheem předvede něco víc.
Poslední templář (2009) (TV film)
Neni to tak hrozný, ale kdo četl knížku ví svý.
Zpívánky (1984) (pořad)
Vždycky jsem to z nějakého důvodu nesnášel a vždycky budu.
Televizní noviny (1994) (pořad)
Jedna hvězda za (občas) pěkný moderátorky. Jinak samozřejmě nejhorší zpravodajská relace na českých televizních stanicích.
Opravna vraků (2004) (pořad)
Těchto pořadů jsou tuny, ale tento vyčnívá. Proč? Protože Chip Foose... :)