Recenze (13)
Partička (2011) (pořad)
Absolutní dno!
Život není krásný (2008) (amatérský film)
A abys videl, ze to myslim vazne, tak ti ted pobodam fotra! Kult.
Another Gay Movie (2006)
Na můj vkus moc teplý!
Brak (2002)
Ja prostě musim dat plnej. Kluci hláškujou a Iggy je prostě neuvěřitelně hustej hned od prvni chvíle!
Mozková příhoda (1988)
Film o hovně!!
Road Trip: Pivní pong (2009)
ÁÁÁÁÁ, KOZY VEN!!
Moon (2009)
Sam Rockwell je bůh!!!
Komando (1985)
Teď už by mě asi tolik ty Árnyho svaly nebrali, ale když sem byl malej, byl u mě ještě s Van Dammem jednička.
Zamilovaný profesor 2: Klumpovi (2000)
já jsem se bavil královsky :). Tenhle styl humoru mi sednul.
Supersmradi - Malí Géniové 2 (2004)
Odpad odpadu!