Oblíbené seriály (10)
Odpočívej v pokoji (2001)
Geniální. Absolutní MASTERPIECE. Zbožňuju ten styl, zbožňuju ten humor a zbožňuju všechny ty skvěle napsané i zahrané postavy, Nate a Claire jsou pro mě hrdinové. A závěr... nejdokonalejší ukončení seriálové série, jaké jsem kdy viděla. Je to dílo do posledního detailu skvostné, už jen promo trailery jsou vrcholným uměním samy o sobě. Já už nevím, jaké superlativy napsat, abych vyjádřila, jak moc se mi Six Feet Under dostalo pod kůži a taky to, že na něj nikdy nezapomenu.
Přátelé (1994)
Tohle si člověk opravdu může pouštět pořád dokola a vždycky se směje úplně stejně vtipům, které už slyšel tolikrát předtím... Ať už je mi jakkoli, když si pustím Přátele, za chvíli jsem na stejné vlně jako oni.
Hra o trůny (2011)
Queer as Folk (2000)
Kontroverzní a revoluční. Mě Queer As Folk zaujal svou absolutní nekonvenčností a zcela novým úhlem pohledu.
Black Books (2000)
Skins (2007)
Jak nežít svůj život (2007)
Girls (2012)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Vynikající sitcom úspěšně navazující na tradici Přátel, a to nevtíravě, ale účelně pobavit. Místy Přátele i v lecčem trumfuje a za to si určitě zaslouží obdiv, protože pokračovat v něčem, co už tu bylo, a udělat to tak, že je to dokonce lepší, to není nejjednodušší. Bohužel u některých nových epizod si říkám, jestli opravdu stojí za to seriál donekonečna prodlužovat, když už to očividně není, co bývalo.