Recenze (2 292)
Dvojník (2000)
Motivaci hlavního hrdiny sem vůbec nepochopil. A navíc je to strašně fádní, nezajímavý, zkrátka nudný.
E.A. Poe: Podivný experiment (2014)
Připadalo mě to nedotažený, ať už dějově tak i zpracováním, ale vizuálně je to supr. Závěrečný dějový veletoč mě celkem pobavil. Za zmínku stojí především Ben Kingsley.
Earth (2007) (TV film)
Informační hodnota tohohle dokumentu je diskutabilní, ovšem vizuální stránka je fatastická a i při stopaži 100 minut má neustále co nabídnout.
Edith Piaf (2007)
Trochu moc chladnej, odtažitej a stopáží přetaženej film. Ovšem Marion Cotillardová je famózní!
Elektra (2005)
To teda byla kravina, ale kravina v tom jehorším smyslu slova. Akční scény nudný, napětí nulový, přiblblý flashbacky sem nepochopil a Garnerová byla tradičně k ničemu. Dokoukal sem to asi před hodinou, ale vubec si nemůžu vzpomenout jak že to dopadlo.
Elementární částice (2006)
Příběh dvou bratrů, kteří oba mají své problémy. Jeden se je ani moc nesnaží řešit, ale potká holčinu kterou zná od dětství; druhej je v řešení svých problémů trochu svižnější a seznámí se s životem protřelou Christiane. Není potřeba to více rozvádět, snad jen dodám, že tyto události mají na jejich budoucí život zásadní vliv. Síla filmu je především v příběhu a citlivém přístupu režiséra, kterej ho natočil sice bez skrupulí, ale v konečném důsledku je to v podstatě jemný až křehký film. Po vlažném rozjezdu film postupně nabírá na zajímavosti a intenzitě a diváka (mě teda určitě) do sebe víc a víc vtahuje. Každý trochu vnímavější divák by si to neměl nechat ujít.
Elita (2001)
Film z prostředí počítačů. Tohle prostředí mě nijak zvlášť netankuje, takže nemůžu posoudit do jaké míry je děj filmu blbost či neblbost. Je to takovej hybrid thrilleru a pohádky. Jako thriller nic moc, i když trocha napětí se ve filmu vyskytuje, jako pohádka je to celkem ucházející. V hlavní roli se potácí divnej a odpudivě nesympatickej Ryan Phillippe, naštěstí to dohání Tim Robbins, kterej si na roli doslova pošmák. Co se holek týká, tak se na ně dobře kouká a to je tak všechno. Neškodnej thriller/pohádka.
Elitní zabijáci (2011)
Příjemně syrovej film.
Elizabethtown (2005)
Tenhle film je...divnej. Od začátku do konce. Navíc nepovedenej.
Elvis (2022)
Tradiční Luhrmannova efektní, barevná a přeplácaná nuda. Jedinej klad filmu je Tom Hanks, kterej místo celkem tradičního a stokrát viděnýho kladnýho hrdiny tentokrát hraje famózně slizkýho ksindla, kterej je asi tak stokrát sympatičtější než ten pablb, co se ztrapňuje jako Elvis.