Recenze (2 292)
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
Blbý. Hodně blbý. Je to jeden z těch filmů, kterej i kdyby se náhodou hodně povedl, mohl by bejt maximálně zábavnou kravinou, nic víc. Jenže se nepovedl, režisérovi se to tak trochu rozpadlo pod rukama, takže je to srágora jak hrom. Od chvíle kdy se tam řezali koňmi (fakt nekecám - zběsile pelášející žíví (no vlastně digitální žejo...) koně!!!) jsem rezignoval. Jak jsem řek - blbý.
Absolventka (2009)
Originální? Ani omylem. - Zábavný? Docela jo. - Odechovka? Výborná.
Adam (2009)
Mírně nadprůměrné drama, kterému hodně pomáhají schopní a sympatičtí herci a vcelku realistický závěr.
Adamova jablka (2005)
Velmi originální film, kde se umě kombinuje komedie a drama, s několika doslova odzbrojujícími scénami (způsob jakým se hlavní hrdina zbavil nádoru mě dostal do kolen :-)).
Aeon Flux (2005)
Co k tomu říct? Je to průser. Příběh přihlouplej, akce chaotická a herci nevýrazní. A ty žvásty co jim padaly z huby, jako např. „Všichni musíme zemřít, abychom dali našim životům hodnotu“ to se mě málem uvolnil svěrač. Poprávu propadák.
Agent v sukni (2000)
Další z mnoha přihlouplých komedií Martina Lawrence. Humoru poskrovnu, nudy docela dost a k tomu trocha trapností. Hodně slabý dvě hvězdičky.
Agent v sukni 2 (2006)
Celkem obstojná komedie pro chvíle nudy. V porovnání s prvním dílem o fous lepší. Humoru zase poskrovnu, ale hluchých míst a trapných okamžiků není tolik. První díl dostal hodně slabý dvě hvězdičky, tentokrát jsou zcela zasloužený.
Agora (2009)
Další ukázka toho, jaký mi lidi umíme bejt nesnášenlivý hovada. Zvlášť pokud se jedná o víru - to je vždycky uplně v řiti. No a o tom je Agora především. A právě tahle dějová linie mě na filmu moc nebavila. Mnohem zajímavější a lepší byly pasáže, kde Hypatia (Rachel Weiszová) bádá nad tím, jestli je středem vesmíru Země, slunce atd. Celkově spíš zklamání. První půlka ušla, pak se moje pozornost postupně utápěla v nezájmu a závěr měl-li mít nějaký emocionální dopad, mě minul.
Ach ty ženy! (2003)
Průměrnej romanťák, na kterým jsou pozitivní jen herci. Sice nemaj pořádně co hrát, ale jsou to mý oblíbenci. Podruhý bych se na to ale nekouk ani za nic.
Akeelah (2006)
Hromada klišé (se kterými ovšem režisér žongluje velmi pěkně) a v závěru až nechutné přeslazenosti. Ale budiž, film neurazí, natočen je docela svižně a jako záplata na nudné odpoledne se hodí výborně.