Oblíbené filmy (5)
Čistá duše (2001)
Geniální a neopakovatelné drama o géniovi, boji s nemocí, lásce a životě. Rozhodně můj nejoblíbenější film.
Princ z Persie: Písky času (2010)
Na tenhle film jsem čekal hodně dlouho. A zklamán jsem nebyl! Líbilo se mi, že autor pozměnil příběh a udělal ho oproti hře možná ještě zajímavějším. Herci se ke svým rolím skvěle hodí a celý film má skvělou atmosféru nejen vtipem, ale i akcí. Možná je škoda, že princ nepředvedl ještě více parkouru, ale to se určitě změní v příštím díle, který doufám bude ;-) .
Počátek (2010)
Tak toto je ovšem jasné. Už jméno režisérá říká, že to nebude jen nějaký slátaný akční nesmysl. Je to bomba, a to doslova. Naprosto geniální dějová linie, která nás usadí do sedačky na celých 148 minut. Film neustále zaměstnává mozkové buňky a je jisté, že u tohohle "bijáku" nesmíte ani na pár vteřin ztratit pozornost, protože byste mohli přijít o důležitou intformaci. Určitě doporučuji shlédnout tento film nejméně 3 krát, protože méněkrát nezaručí kompletní pochopení všech detailů snového světa. A rozhodně se vyplatí utratit nějakých těch 150 Kč za pořádné kino, protože zážitek je opravdu dechberoucí, místy člověk má opravdu husí kůži. A ten konec! To mě tedy vážně dorazilo.
Avatar (2009)
Avatar = přehlídka těch nejnovějších technologických výdobytků, které si může filmař dovolit. Obrovské množství efektů, epická hudba, skvěle vedená kamera a Cameronovská režije. Sice scénář místy malinko drhne, ale tento film si 5 hvězdiček za vše ostatní prostě zaslouží.