Recenze (143)
Avengers: Infinity War (2018)
Má očekávání Avengers Infinity War byla velká a proto jsem měl strach, abych nakonec nebyl zklamán. Opak však byl pravdou! Marvel to opravdu dokázal a naservíroval perfektní podívanou od začátku do konce. Smekám před scénáristy a režiséry, že si s tímto soustem poradili a těším se na čtyřku!
Boku dake ga inai mači (2016) (seriál)
Moc pěkné anime, které dokáže mnohokrát dojmout.
Kiseidžú: Sei no kakuricu (2014) (seriál)
Migi je nejlepší :-)
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
Druhý díl Strážců Galaxie byl ve všem větší a odvážnější a bylo zřejmé, že si James Gunn dal skutečně záležet na tom, aby splnil přání všech komixových fanoušků. Velmi potěšila také slušná nálož bonusových scén na konci a dokonce ani v průběhu titulek samotných se člověk nemohl nudit.
Loupež ve velkém stylu (2017)
Velmi příjemná a zábavná komedie, která dokazuje, že to jde i bez nechutností a přehnaného množství sprostých slov.
Assassin’s Creed (2016)
Sice nemá příběh moc hlavu a patu a je skutečně zbytečně mnoho času stráveno budováním příběhu v přítomnosti, ale pokaždé kdy do hry přijde Animus, film začne nabírat skvělé obrátky a akce herní atmosférou doslova dýchá. Dlouhá sekvence s běháním po střechách bylo splněním toho, na co se mnoho fanoušků těšilo už v Princi z Persie. Tak jsme se konečně dočkali.
Příchozí (2016)
Arrival je velmi originální a neobvyklé sci-fi, které ve skutečnosti ukrývá silné drama a hodnotnou emocionální stránku. Velmi pocitově připomíná Interstellar.
Doktor Strange (2016)
Doctor Strange je dalším skvělým snímkem z marvelovského univerza. Efekty nejlépe vyniknou na gigantickém IMAX plátně, ale je skvělé, že film není jen o nich.
Prezident v pořadí (2016) (seriál)
První díl byl skvělým rozjezdem, myslím, že seriál bude stát za to. Kiefer jako obvykle naprosto famózní a charismatický.
Mission: Impossible - Národ grázlů (2015)
Dokonalá mise, Tom Cruise a jeho parta snad pojedou ještě hodně, hodně dlouho!