Recenze (615)
Sucker Punch (2011)
Nečekaně se mi to hodně líbilo. Nehrát Sucker Punch na HBO, tak si jej asi sám od sebe nepustím. Plusy - herecké obsazení, hudba, efekty, (sexy) Emily Browning. Příběh mohl být sice domyšlený lépe, ale i přesto jsem si jej na "plné gule" užil. 74%
Neopouštěj mě (2010)
Příběh nadprůměrný, herci výborní. Tohle je však asi jediné na co si vzpomenu při příštím setkání s filmem. Docela nezáživně natočeno, ale nakonec zhlédnutí nelituju. Mohlo se ubrat více scén z dětství a dát více prostoru přítomnosti. 71%
Nitro Circus (2009) (pořad)
Pořady tohohle typu zrovna úplně nemusím, ale tohle si mě překvapivě chytlo hned. Zábavné, ne však tak prasácké jako občas Jackass. Rád se podívám když na to v televizi natrefím. 82%
Real Sex Xtra: Katie Morganová: Zpověď pornohvězdy (2005) (TV film)
Zajímavé.. Co více říct.. :-)
Méďa (2012)
Po geniálních seriálech Family Guy, American Dad a The Cleveland show se Seth Macfarlene dal na "živý" a celovečerní film. Já, jako velký fanda jeho seriálů a jeho humoru jsem si Teda v kině prostě nemohl nechat ujít. Parádní komedie s ujetými vtipy, které jsou pro Sethovu tvorbu osobní značka. Mila Kunis v hlavní roli hodně potěšila, stejně tak i vedlejší role Patricka Warburtona. V některých scénách jsem se smál v kině sám, bylo vidět, že mnozí některé filmové reference nepobírali. Ukončení jsem čekal ve Family Guy stylu, ale nakonec zvítězil happyend.. Dějová linka s úchylným stalkerem už být nemusela, ale i tak jsem si film užil. 72%
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Povedené. Skvělí herci, všudypřítomné hlášky a výborné hlavní postavy. Trvalo zhruba polovinu stopáže než mě film začal bavit. Délka filmu by si dle mého vystačila s dvěmi hodinami. Pro fanoušky westernu musí být film naprostou lahůdkou, mně se však líbil o něco méně než průměrnému uživateli csfd. Za mě to je po prvním zhlédnutí na čtyři hvězdy. 74%
Zkurvená noc (2003)
Způsobem vyprávění je film jedinečný, vtipný a hlavně poutavý. Skvěle sehraná krimi komedie, kterou si určitě ještě nejednou pustím. 73%
Půlnoc v Paříži (2011)
Krásný, řekl bych až pohádkový film s dobrým Owenem Wilsonem v hlavní roli. Chvíli mi sice trvalo, než jsem se do příběhu dostal, potom ale film utekl tak rychle, jako dvacetiminutová epizoda seriálu. Vlastně ani nevím přesně co, ale hodně se mi to líbilo. Rád doporučím dále. 86%
Já jsem Harry Potter (2010)
Krátké a zábavné, Daniel by se určitě uchytil i na poli komediálních filmů.
Dr. House (2004) (seriál)
V polovině druhé série zvyšuju na čtyři hvězdy.. House je hodně nezáživný seriál, kterému musí dát člověk více prostoru, aby si na něj zvykl. Většinou mě baví více případy, než Housův soukromý život.. Hlavně Gregova manželka mi v seriálu hodně zavázela (doufám, že už se neobjeví, ale s mým štěstím..). Jako popůlnoční pokoukání na dvd dobré, ale znám mnohem lepší seriály. Z postav jsem si nejvíce oblíbil Wilsona a House. 1. série - 74%, 2. série - 92%. Seriál celkově - 78%