Recenze (103)
127 hodin (2010)
Bych nikdy nevěřil, že se budu hodinu a půl dívat na jednoho týpka bilancujícího svůj život, ale dal jsem to a nebylo to vůbec špatné. Z operace nervu mě mrazilo ještě 2 dny=)
Ztraceno v překladu (2003)
Nůůůda, moc roztahané a Johansson ani neukázala kozy:( Bez ní by ten film byl na 1*, takhle slabší průměr, kdyby je ukázala mohly být i lepší 4*. Coppola by si měla rozmyslet jestli chce točit tyhle feministické filmy, anebo normální věci co se líbí mladým mužům.
Fighter (2010)
Pěkně zvládnuté boxovací scény, rozhodně to vypadalo uvěřitelněji než Rocky, ale proč to bylo tak utahané a ukecané?? Ty kecy a přehrávání tenhle film zabily, škoda:(
Fontána (2006)
Já se u toho nějak nudil, ta Mansellova hudba je jakoby pořád dokolečka, v každém filmu to samé. Buďto jsem zacyklený já nebo Mansell. Jinak film s možná fajn nápadem o nesmrtelnosti, ale asi jsem nějak neměl náladu a od 20 minuty jsem to jel na 1,2 rychlost, takže když už nic aspoň mi to svižně uběhlo.
Divoká řeka (1994)
Streep není akční herečka. Její utrápený ksicht tomuhle filmu vyloženě škodí, hrát tam Weaver kurva "Ripleyová" je to o třídu lepší film.
Nekonečný příběh (1984)
Jako malý jsem strašlivě chtěl létajícího psa, ale ty 4* jsou vážně jen z nostalgie, dneska už bych si tenhle filmek nedal.
The Haunted World of El Superbeasto (2009)
Tohle je porno pánové a to já teda můžu.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
To tak jednou přišel chlapík do hospdy a povídá:"volé vsaď se, že natočím film o tom jak skvělé je běhání po lese" a pak ho natočil a rozhodně není ani z půlky tak sexy jak by se z plakátu mohlo zdát. Pohádka o třech bratrech zvedá téhle reklamě na stanování v přírodě hodnocení o 2*.
Město (2010)
Ukecané, mooooc ukecané, Affleck si dává moc prostoru a kvůli tomu se nedostává na ostatní. Na druhou stranu pěkně zvládnuté akční scény, takže takový průměrný průměr.
Obvyklí podezřelí (1995)
Nechápu kde se mi tenhle film 15 roků schovával, naprostá pecka s parádním finále! Takhle luxusně má vypadat krimi film!