Oblíbení režiséři (10)
Tenhle vyšinutej blázen se mi absolutně trefil do noty, počínaje filmem Reservoir Dogs, přes Jackie Brownovou, Pulp Fiction, Kill Billa, Grindhouse až po fantasmagorickou vizi druhé světové války Hanebný pancharti. Všechny jeho filmy jsou plný krve, černočerného humoru, výborného obsazení. Quentin má fantastický cit pro použití hudebního podkladu, který ještě umocňuje dojem u jeho filmů.
Goodfellas, Casino, spojení Scorsese+De Niro zkrátka funguje.
Fenomén, většina jeho filmů jsou veledíla. Počínaje Full metal Jacket a Eyes wide shut konče. (V tomhle pořadí jsem jeho filmy viděl, nejedná se o chronologický příměr, jak filmy pan Kubrick natáčel).
Tak tady snad ani není nutný komentář... Z jeho filmů však vyčnívají Amadeus a Přelet nad kukaččím hnízdem, ale už v Čechách točil krásné filmy - např. Lásky jedné plavovlásky.
Bratři Coenové. Nutno něco dodávat? Na každej jejich film se těším jak malej Jarda a i když to třeba není 100% ono, vždycky je to totálně osobité a najdu si v tom svoje...
Bratři Coenové. Nutno něco dodávat? Na každej jejich film se těším jak malej Jarda a i když to třeba není 100% ono, vždycky je to totálně osobité a najdu si v tom svoje...
Hra a Klub rváčů bezesporu patří k tomu nejlepšímu z americké kinematografie. Zodiac byl dost drsnej, no teď se těším na Benjamina Buttona :) edit: Benjamin nezklamal, naopak, Fincher potvrdil, že je génius.
Já na nezávislé filmy moc nejsem, ale Jarmusche fakt žeru... Třeba takový Begnini v Noci na Zemi málem odpravil moji bránici...
Ačkoli nesdílím všeobecné nadšení z filmů Temný rytíř, Insomnie a Dokonalý trik, přidávám tohoto režiséra do TOPky na úkor Anga Lee nejen za vynikající Memento a výborný Batmanův začátek, ale především za Inception (Počátek), tenhle film se mi dostal pod kůži jako už dlouho nic.
Dopředu říkám, že nejsem fanda anime, ba naopak, ale tenhle pán mě zaujal svojí bezbřehou fantazií...