Recenze (231)
Ledové království (2013)
překvapilo mě, že elza je vlastně záporná postava a film v podstatě není o ní :-) oblíbená postava: SVEN
Hans Zimmer v Praze (2017) (koncert)
nelíbilo se mi akorát až moc prupovídek mezi skladbami, nemyslím si že byly zajímavé a snižovali tempo
Táta je doma (2015)
strašně vtipnej film :D tihle 2 k sobě patří prostě
Sousedi 2 (2016)
nevim co se stalo, ale ja se u toho řezal jak malej ! ta scéna na fesťáku je na oskara
Temný případ - Série 1 (2014) (série)
100%
Kravaťáci - Zapůjčený čas (2016) (epizoda)
graduje to slušně :)
Grimsby (2016)
opět SBC a komedie roku :D nikdy se nenasměju víc u jiných filmu a asi to tak už zůstane
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
80%, nic moc nového, ale příjemná nostalgie, na další díly určitě půjdu také
South Park: Peklo na Zemi (1999)
změnilo to mou pubertu, bylo mi 11 když jsem na to šel do kina
Osudový dotek (2004)
Věděli jste, že film má 4 různé konce ? :) viz: https://www.youtube.com/watch?v=NeV0MvU1Uhs