Recenze (231)
Trestná lavice (2005)
BŽUNDA !!! :dDDD
Spartakus: Bohové arény (2011) (seriál)
I přes absenci spartakuse pořád nářez a ta poslední bojová scéna byla naprosto dokonalá ! Chvílema house of Batiatus může spíše připomínat bordel :)
Spartakus (2010) (seriál)
zůstávám na pěti, ale jen z věrnosti.. po obměnění postav to šlo hodně dolů, hlavně ta kráva podobná Rhianě? Ta je tam snad nastrčená naschvál jen aby srala lidi jako sem já, uvidíme jak to skončí
Červený trpaslík (1988) (seriál)
dokonalost sama, pochválit lze výjimečně i velmi dobrý česky dabing
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
nesledovat zastřízliva !! tenhle film musí dojebat každou mysl
127 hodin (2010)
Oskar pro Franca !
Star Wars: Epizoda VI - Návrat Jediů (1983)
Nejlepší díl ze starých dílů ... kdybych měl srovnat všechny díly podle hodnocení tak nejlepší 3 , 6 , 2 , 1 , 5 , 4
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
epic !! tenhle díl mě utvrdil v tom že nové díly jsou prostě lepší a nejen díky efektům .. EWAN THE BEST ! :-)
96 hodin (2008)
Jízda jak svině :-)
Vánoční koleda (1999) (TV film)
Tenhle skvělej film by měl vidět každej :-)