Poslední recenze (18)
Bratrstvo nesmrtelných (2021)
No dlouho jsem nevidel takovou blbost;)
Bod obnovy (2023)
Půl roku jsem plánoval, že na tohle zajdu do kina a doufal, že to bude stát za to. A vůbec jsem se nezklamal. Nejsem fanda Českých filmů poslední dekády, ale tady jsme konečně vyšli z komforní zóny tuctových našich veseloher a filmů ze života a natočili něco co má potenciál. Za mne skvělej Cyberpunk film u kterého si řikáte sakra proč jsem šel na film s dabingem? Pač nevěřite, že jste na Českém filmu...
Rachel Stoneová: Sázka na Srdce (2023)
no za mne strasna srac....