Recenze (1 369)
The Punisher - Rozbouřit vodu (2019) (epizoda)
Klastrofobická první půlka a counterstrikeový závěr. Možná to bylo trochu přehnané a melancholické, ale pořád v mezích únosnosti. Co víc si přát?
The Punisher - Bojuj nebo uteč (2019) (epizoda)
Jako okecávací epizody mi nevadí, ale tohle bylo fakt docela slabé. A místy nuda. Ta holka, co ji tu Frank zachraňuje, mi moc nesedí.
The Punisher - Roadhouse Blues (2019) (epizoda)
Frank už to zase řeže hlava nehlava. Je to krvavé, je to plné hněvu a bolesti. A je to osobní. Je to zkrátka Punisher.
Dobré místo - Tramvajové dilema (2017) (epizoda)
Poněkud slabší druhá série nám těsně před svou půlkou dala možná dosud nejvtipnější díl. TOP 3 určitě.
Dobré místo (2016) (seriál)
No, netušil jsem absolutně, co čem to je, ale dal jsem tomu šanci, protože po patnácti minutách nerozhodného scrollovaní Netflixem se někdy prostě naserete a kliknete na cokoli, co vám zrovna připadne pod kurzor. A co vám mám říkat, hned jsem se zamiloval a jen s největším sebezpřením to po pěti bingenutých dílech vypnul a šel spát. Že se k tomu ale vrátím, jak jen to půjde, je tutovka. Protože kdo z nás by nechtěl skončit na tom "Dobrém místě", když to Špatné zní tak trochu jako Peklo.
Zabiják & bodyguard (2017)
Takhle to vypadá, když máte pár dobrých nápadů a dva herecké talenty schopné zaimprovizovat z prdu kuličku, ale stráááášně moc se snažíte být cool místo toho, abyste zkrátka cool byli.
Raubíř Ralf a internet (2018)
Možná největším „problémem“ může být, že si druhého Ralfa zamilují hlavně takzvaní mileniálové. Starší generace, které internetem nežijí, se budou ztrácet. A dost zmatené budou jistě také děti. Ty si film sice jistě užijí, ale zejména ty mladší většinu vtipů a odkazů nemají šanci pochopit. Homo Interneticus však chrochtá blahem a lajkuje ostošest.Více v recenzi.
The Doors: Live at the Bowl '68 (2012) (koncert)
Je docela paradoxní koukat v kině na záznam koncertu kapely, kterou si člověk nejvíc užije pěkně doma v kumbále, vleže a se zavřenýma očima. Všichni členové byli evidentně totálně sjetý a Morrisonův skelný pohled to dává najevo v každém záběru. Jinak ale vkusná komorní scéna a pár povedených vtípků.
Sedmá pečeť (1957)
Když on je to vlastně takový obyčejný film ze středověku, takové filmy v podstatě natočil o deset let později Vláčil, a to rovnou dva – Markétu Lazarovou a Údolí včel. To jsem po Personě fakt nečekal. Když teda oklepu šok z a zklamání z toho, že to je sice maličko symbolické, ale jinak jde o docela normální příběh o rytíři na cestě a hledání Boha v sobě samém, vlastně to je docela dobré. Výjimečné ale nikoli.
Sněhová královna: V zemi zrcadel (2018)
Čtyřka konečně není napřesdržku. Tomu říkám úspěch.